خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از خلیفه گری ارامنه تهران دیدار کرد

به گزلرش ردنا (ادیان نیوز)، حجت الاسلام میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، آقای مهدی محمدی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تهران و آقای احسان محمدی مدیر امور بین الملل شهرداری تهران به همراه جمعی از مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری دوشنبه ۲ دی ماه ۱۳۹۸ جهت عرض تبریک عید میلاد عیسی مسیح در خلیفه گری ارامنه تهران حضور یافته و با اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان خلیفه ارامنه تهران دیدار نمودند.

در این دیدار آقای‌ زوریک کاراپتیان مدیر خلیفه گری ارامنه تهران و کشیش گریگوریس نرسیسیان نیز حضور داشتند.

اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان با اشاره به اهمیت و نقش دین در رسالت پیروان ادیان توحیدی و در راستای اجرای تعالیم دینی در زندگی تأکید نمودند.

در ادامه مسئولان و مدیران شهرداری تهران با حضور در کلیسای سرکیس مقدس نسبت به بنای یادبود شهدای ارامنه ادای احترام کردند.

در حین بازدید از کلیسای سرکیس مقدس مسئولان و مدیران شهرداری تهران با آقایان سدراک نظریان و ست بگیجانیان از اساتید نقاشی و هنرمندان ارمنی که وظیفه مرمت نقاشی های کلیسا را برعهده دارند دیدار و گفتگو کردند.

در پایان بازدید اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان و مسئولین شهرداری با تأکید مجدد بر همکاری متقابل خلیفه گری ارامنه تهران و شهرداری برای یکدیگر آرزوی موفقیت کردند.

پایان پیام/م

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.