خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بهائیت یک مدل از رفتارهای وحشیانه داعش در عصر حاضر است

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، حجت‌الاسلام علیرضا روزبهانی مدیر گروه فرق و ادیان مرکز تخصصی فرق و ادیان حوزه علمیه قم و مدیرگروه پژوهش و تحقیق فرقه‌های ضاله در همایش ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه ضاله بهائیت ظهر امروز در دانشگاه فنی نوشیروانی اظهار کرد: فرقه ضاله بهائیت یک اندیشه سیاسی است که در راستای تخریب اندیشه و تفکر دینی و اندیشه‌های ناب اسلام را مورد هجمه قرار داده مهدویت را مورد شبهات قرار می‌دهد.

وی افزود: ذهن جوان پویشگر و جوان انقلابی را بیمار می‌کند و یک فرقه تشکیلاتی و یک جریان حزبی است و دائماً در حال نفوذ در ارکان‌های مهم کشور و نهادهای تصمیم‌سازی است.

مدیر گروه فرق و ادیان مرکز تخصصی فرق و ادیان حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: این فرقه تلاش می‌کند جامعه دینی و جامعه اسلامی را با چالش مواجه کند و تمام تلاشش در راستای تخریب چهره اسلام ناب و اهل بیت عصمت و طهارت است، ادعاهای علمی و کذب جزو برخی افراد در این فرقه ضاله است.

مدیرگروه پژوهش و تحقیق فرقه‌های ضاله در همایش ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه ضاله بهائیت عنوان کرد: این عناصر مدعی، تلاش کردند چهره  اسلام را سیاه و برخی هم به آیات قرآن کریم و روایات در تاریخ اسلام را به شبهه ایجاد کند، برخی افراد از این فرقه ضاله در تقابل با برخی مراجع در طول تاریخ قرار گرفتند.

روزبهانی بیان کرد: فرقه ضاله مبانی فکری و عقیدتی هم دارد که باطل است ولی با ساختارها و تشکیلاتی عمل کردن در حال ترویج این فرقه ضاله قرار دارند، رهبر معظم انقلاب در خصوص این فرقه ضاله فتوا صادر کردند و خواستار برخورد قاطع با این انحرافات و خرافات در این فرق شده‌اند.

وی اضافه کرد: فرقه ضاله بهائیت مبتنی است بر خشونت و خیانت و خرافات در طول ۲۰۰ ساله، تاریخ فرقه ضاله فقط با قتل و غارت عجین شده است و دائماً در حال کشتن، جنگ و خونریزی است این فرقه یک مدل از رفتارهای وحشیانه داعش در عصر حاضر است.

مدیر گروه فرق و ادیان مرکز تخصصی فرق و ادیان حوزه علمیه قم تصریح کرد: جوامع دینی و جامعه اسلامی از حوزه دین‌گریزی و عدم آگاهی از مهدویت به شدت رنج می‌برد و متأسفانه امام‌شناسی در جوامع اسلامی بسیار کمرنگ است، فرقه ضاله بهائیت ریشه در تاریخ استعمار و استکبار دارد و این نوع مدل جدید ایدئولوژی دینی مبتنی بر تفکرات استعماری و استکباری است.

روزبهانی در پایان گفت: فرقه ضاله بهائیت در تقابل با امام زمان(عج) و نائب امام زمان(عج) و در تقابل با حکومت و تفکرات مرجع و حکومت شیعی است.

پایان پیام/م

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.