خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

یوناتن بت‌کلیا: آقای ترامپ یک شخصیت دروغگو و پست است

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، یوناتن بت کلیا نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ آقای ترامپ یک شخصیت دروغگو و پستی است که شاید در دنیا لنگه نداشته باشد.

وی با اشاره به تهدیدات مقامات آمریکایی گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند ملت ایران جنگ طلب نیست اما در مقابل تهدیدها و فشارها ایستادگی می‌کند، مورد تائید فرد فرد ملت ایران است.

وی افزود: جدا از این مسئله که ترامپ چگونه و با چند ترفندی رئیس‌جمهور آمریکا شده، از روزی که وی به این سمت رسیده برای اولین بار در عمرش در میتینگ‌های سیاسی صحبت کرده و به طور کل فردی است که نمی‌داند سیاست یعنی چه.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران در مجلس اظهار داشت: هیچ کشوری نیست که از دست رئیس‌جمهور آمریکا آسایش و آرامش داشته باشد. و همه اتفاقات اعم از جنگ و تحریم و تهدید در دنیا می‌افتد ترامپ در آنها دست دارد. او در کاخ سفید نشسته و فکر می‌کند هر قلدری که بخواهد می‌تواند انجام دهد. باید او را رسما یک دیکتاتور محض دانست.

بت کلیا خاطرنشان کرد: ترامپ هر گونه تحریمی را علیه ملت ایران اعمال کرد اما باید بداند که ملت ایران بیدی نیست که با بادهای تحریم وی بلرزد.

وی افزود:‌ ترامپ باید بداند ملت ایران دارای رهبری است و وقتی این رهبر اراده  می‌کند میلیون‌ها نفر برای مقابله با دشمن و تهدیدات در صحنه حاضر می‌شوند و اعلام آمادگی می‌کنند.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران در مجلس در پایان گفت:‌ ملت ایران در جنگ تحمیلی صدام علیه ایران از کشور خود دفاع کردند و امروز این ملت در برابر تحریم‌هایی برای به زانو در آوردنش اعمال می‌کند ایستاده و از این به بعد هم خواهد ایستاد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.