خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اعتراض مسلمانان به توئیت تمسخر‌آمیز و ضدایرانی ترامپ

به گزارش ردنا (ادیان نیوز) شورای روابط آمریکایی – اسلامی، این شورا در بیانیه‌ای بازتوئیت یک مطلب ضد‌ایرانی از سوی ترامپ را، که در آن اسلام و مسلمانان مورد تمسخر قرار گرفته‌اند، اقدامی اسلام‌هراسانه دانست که جامعه اسلامی و حتی سیک‌های آمریکا را با تهدید مواجه می‌کند.

در بیانیه این شورا آمده است: ترامپ مرتب اسلام و مسلمانان را با تبلیغات تعصب‌آمیز و انتصاب‌ها و سیاست‌های اسلام‌هراسانه خود مانند قانون منع سفر شهروندان چند کشور اسلامی به آمریکا هدف قرار داده است.

این بیانیه می‌افزاید: آمریکایی‌های پیرو همه ادیان و نژادهای مختلف باید در برابر این‌گونه تبلیغات نفرت‌پراکنانه علیه ادیان از سوی رئیس‌جمهور آمریکا اعتراض کنند. چنین تعصبی طبیعی نیست و هرگز نباید پذیرفته شود.

ترامپ در توئیتر خود که با اعتراض جامعه مسلمانان مواجه شده، تصویر فتوشاپی را از «نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، با حجاب اسلامی و تصویر فتوشاپی را از «چاک شومر»، رهبر اقلیت سنا، در حالی که عمامه‌ای بر سر دارد منتشر کرده و در پایین این عکس نوشته شده است: دموکرات‌های فاسد حداکثر تلاش خود را برای نجات حکومت ایران به کار می‌گیرند.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و چاک شومر، از منتقدان ترور سردار سلیمانی، از فعالان اصلی طرح استیضاح وی هستند.

انتهای پیام / ص

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.