خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

قتل فجیع ۷ نفر در یک مراسم مذهبی به‌خاطر توبه نکردن از گناه

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، دویچه وله نوشت: مقامات پاناما صحنه‌های وحشتناکی را از یک کلیسا توصیف کردند و باور دارند مراسمی شبیه مراسم جن‌گیری متعلق به آیین مسیحیت کاتولیک در آن رخ داده است.

نیروهای پلیس اظهار داشتند که هفت نفر از جمله یک زن باردار به همراه ۵ فرزندش، در یک آیین مشکوک که توسط یک فرقه مذهبی در اجتماعی بومی در منطقه نگابی به انگل، پاناما انجام شد، کشته شدند.

ظاهراً این مادر و فرزندانش از کلیسای متعلق به آن فرقه فرار کرده بودند و به همین دلیل اعضای فرقه آن‌ها را طی مراسمی به‌صورت فجیع به قتل رساندند.

رئیس پلیس منطقه با بیان اینکه مأموران کاوش، چاقو و یک بز قربانی شده پیدا کردند، گفت: این مراسم برای این انجام شد که این زن باردار و پسرانش حاضر به توبه کردن از گناهانشان نبودند.

گفتنی است مسئولان امنیتی پاناما روز پنجشنبه ۱۵ نفر را که توسط این فرقه دینی کمتر شناخته‌شده با نام «نور جدید خدا» (The New Light of God)  زندانی  و شکنجه شده بودند، آزاد کردند.

طبق گزارش‌ها، این فرقه تنها حدود سه ماه است که در منطقه جنگلی در نزدیکی ساحل کارائیب پاناما فعالیت خود را آغاز کرده است.

پایان پیام/م

مترجم: عماد محصل یزدی

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.