خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آمادگی اقلیت‌های دینی یزد برای بزرگداشت دهه فجر

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)،  نشست اعضای کمیته اقلیت‌های دینی ستاد دهه فجر استان یزد با هدف برنامه‌ریزی و آمادگی برای برگزاری باشکوه ویژه برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تشکیل و بر آمادگی این اقلیت های دینی برای حضور در برنامه‌های این دهه تاکید شد.

در این جلسه، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: رویکرد اقلیت‌های دینی ستاد دهه فجر ، بهره‌گیری از فرهنگ اقلیت‌های دینی و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری است.

سعید زارع، برگزاری مراسم جشن انقلاب همراه با نیایش در آتشکده زرتشتیان، مسابقات فرهنگی و هنری، حضور زرتشتیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن با لباس محلی، آذین‌بندی مکان‌های مذهبی و برگزاری جشن انقلاب را از جمله برنامه‌های این کمیته در دهه فجر برشمرد.

این مسوول اظهار داشت: انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ، زنده و پویا در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت، شعار دهه فجر امسال است.

همچنین مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان یزد گفت:: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، عرصه پیوند همه مردم و آیین وحدت در بین جامعه است.

مجید جوادیان‌زاده افزود: تمام فعالیت‌های لازم فرهنگی و هنری به منظور بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فراهم است .

۶ هزار اقلیت زرتشتی در یزد زندگی می‌کنند.

جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۱۲ بهمن همزمان با ورود تاریخی حضرت امام به ایران ماه آغاز می شود و تا ۲۲ بهمن ماه نیز ادامه دارد.

پایان پیام / ص

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.