خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

یک شعبه رأی در فردیس برای اقلیت‌های مذهبی ایجاد می‌شود

نورمحمد فردی در جلسه شورای اداری استان البرز که ششم بهمن ماه در استانداری البرز  برگزار شد گفت: حدود ۸۳ روز تا انتخابات  باقی مانده است در این زمان هر اداره، ارگان و فرد فعالیت مشخص و واضحی دارد و  به این لحظه همه چیز در استان البرز  بر اساس نظم و قاعده بوده  است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی استان البرز ویژگی مهم انتخابات را بی طرفانه بودن آن دانست و اظهار کرد:  ذات انتخابات در بی طرفانه بودن آن است و  نمی‌پذیریم که مسئولی در امر انتخابات دخالت کند.

وی در ادامه از بررسی و رصد تمامی مراحل انتخابات خبر داد و گفت:  کلیه مراحل انتخابات و رای‌گیری رصد و بررسی می‌شود تا در نهایت به هدف نهایی یعنی رقابتی سالم میان نامزدها برسیم، در ضمن کلیه ادارات سیاسی و دولتی موظفند به کمک انتخابات بیایند.

فردی از وجود ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای برای البرزیان خبر داد و گفت: در البرز ۱۲۰۰ شعبه برای اخذ رای انتخابات داریم که یک شعبه در فردیس برای اقلیت‌های مذهبی در نظر گرفته و  ۹۰۹ شعبه نیز برای کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا  اختصاص داده شده است.

وی افزود: از این تعداد ۱۰۰۶  شعبه شهری و ۱۹۴ شعبه روستایی هستند،  البته ۹۶ شعبه سیار نیز برای انتخابات امسال در نظر گرفته شده که به دور از مشکل امکان رأی دهی را فراهم آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در پایان گفت:  حدود ۲۳ هزار نفر در روز انتخابات درگیر رأی گیری خواهند بود که به صورت‌های مختلف نهادهای نظارتی، بازرسان، ماموران محافظ صندوق در سطح استان فعال خواهند بود.

انتهای پیام / ص

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.