خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آشنایی با بهترین شرکت‎های هواپیمایی که از فناوری هوشمند بهره می‎برند

امروزه فضای مجازی و اینترنت به بخش بزرگی از زندگی بشر تبدیل شده است و اینطور به نظر میآید که بدون آنها زندگی ممکن نیست. بشر امروزی میتواند کوچکترین نیازهای خود را در این فضا پیدا و رفع کند. همین امر سبب شده تا اینترنت و تکنولوژی نقشی غیرقابل انکار را در زندگی افراد ایفا کنند.

 با توجه به اهمیت این موضوع مدیران شرکتها سازنده هواپیما همیشه و همواره به فکر بکار گیری این نوع تکنولوژی در ساخت هواپیماهای خود بودهاند تا مسافرانی که با استفاده از بلیط هواپیما قصد انجام سفر هوایی را دارند در حین پرواز از این خدمات بهرهمند شوند.

 

بسیاری از این شرکتها با یکدیگر در میزان بکارگیری این نوع تکنولوژی با یکدیگر در حال رقابت میباشند و هرکدام از آنها سعی دارند با ارائه خدمات و تسهیلات بیشتر به رفع نیاز مسافرانی که با بلیط هواپیما و بلیط خارجی قصد انجام سفر هوایی دارند بپردازند.

 در این رقابت برخی از ایرلاینها توانستهاند با بکاری هواپیماهای پیشرفتهتر در این رقابت پیروز شوند و گوی سبقت را از دیگر رقبا بربایند و به مسافرانی که با استفاه از رعایت نکاتی درباره خرید بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما قصد سفر دارند امکانات بیشتری را ارائه کنند.

در ادامه به معرفی برخی از این شرکتهای هواپیمایی خواهیم پرداخت که همه ساله هزاران مسافر با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی از خدماتی که این شرکتها ارائه میکنند استفاده میکنند و به مقاصد مورد نظرشان انتقال پیدا خواهند کرد.

همانطور که گفته شد اینترنت جزئی جدایی ناپذیر از زندگی بشر شده است و دسترسی به این تکنولوژی حتی در سفرهای کوتاه هوایی نیز برای برخی از افراد بسیار حیاتی و ضروری میباشد.

با توجه به این موضوع شرکتها هواپیمایی که بتوانند این امکان را در اختیار مسافران خود قرار دهند از اقبال عمومی بیشتری برخوردار هستند و مسافران بیشتری با استفاده از بلیط هواپیما و تهیه بلیط ارزان هواپیما از خدماتی که این شرکت هواپیمایی ارائه میکند استفاده خواهند کرد.

امروزه داشتن امکانات بیشتر و همچنین ارائه بهترین خدمات به مسافرانی که با استفاده از بلیط خارجی و بلیط ارزان هواپیما قصد انجام سفر هوایی را دارند یکی از الویتها بوده و به شکلی فزاینده در حال رشد است.

 شرکتهایی که خود را با توجه به این تغییرات همسو کردهاند میتوانند بیشترین و بهترین نتیجه را بدست آورند وسهم بیشتری از مسافرانی که با بیط هواپیما قصد انجام سفر هوایی را دارند را به خود اختصاص دهند. این شرکتها با ایجاد یک ارتباط پرسرعت بین مسافران و اینترنت میتوانند رضایت مسافران خود را به شکلی موثر جذب کنند.

تراولوکا یک سیستم رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما میباشد که اخیرا یک تحقیق در مورد پروازهایی که بیش از ۵۰ دقیقه به طول میانجامد و دوستدار تکنولوژی هستند انجام داده است. در این هواپیماها مسافرانی به اینترنت پرسرعت، تلویزیون، ارسال پیامهای متنی و اتصالات برقی دسترسی دارند.

 در این تحقیق این شرکتهای هواپیمایی با هم مقایسه شدهاند و بهترین آنها توسط این سرویس معرفی شده است. توجه به این نکته که مهمترین عامل در معرفی این شرکتهای هواپیمایی میزان رضایت و استفاده مسافران از این نوع تکنولوژیها بوده است بسیار اهمیت دارد.

شرکت هواپیمایی قطر ایرویز

این شرکت هواپیمایی در رتبه اول این نوع شرکتهای هواپیمایی قرار میگیرد. اولین و مهمترین مسالهای که سبب شده تا این شرکت هواپیمایی به این رتبه دست پیدا کند راه اندازی تکنولوژی supper wifi در هواپیماهای این شرکت هواپیمایی بوده است کع با استفاده از این تکنولوژی مسافرانی که با استفاده از خرید بلیط خارجی ارزان و یا بلیط ارزان هواپیما از هواپیماهای این شرکت هواپیمایی استفاده میکنند به اینترنت پر سرعت در حین پرواز دسترسی خواهند داشت.

 ارائه این سرویس به مسافران بسیار موفقیت آمیز بوده است و سبب شگفتزدگی مسافرانی که از این نوع هواپیماها استفاده کرده بودند شده است و همین موضوع دلیل بود تا این شرکت هواپیمایی توسط مورد تقدیر بسیار از اتحادیههای هواپیمایی و پروازی قرار گیرد.

این شرکت هواپیمایی همواره در استفاده از بروزترین تکنولوژیها و ارائه خدمات روز جهان پیش قدم باشد و از این جهت یکی از بهترین خطوط هوایی جهان متعلق به این شرکت هواپیمایی بوده است و همه ساله هزاران مسافر با استفاده از بلیط خارجی و یا با بلیط ارزان هواپیما به سفر هوایی با استفاده از خدمات این شرکت هواپیمایی میپردازند.

 در این شرکت هواپیمایی از پیشرفتهترین تکنولوژیهای جهان چه در کابین خلبان و چه در بخش مسافران استفاده خواهد شد.

شرکت هواپیمایی امارات

این شرکت هواپیمایی که رقیبی سرسخت برای شرکت هواپیمایی قطری میباشد در استفاده از تکنولوژیهای روز دنیا در هواپیماهای خود مشغول است و با ارائه خدماتی با کیفیت همه ساله به شمار مشتریان خود میافزاید. در هواپیماهای این شرکت مسافرانی که با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما قصد استفاده از خدمات ارائه شده توسط این ایرلاین را دارند.

 اینترنت پرسرعت ارائه میشود که مسافران میتوانند از آن بهرهمند شوند. علاوهبر این در هواپیماهای این شرکت ۳۵۰۰ حلقه فیلم موجود است که مسافران در صورت تمایل میتوانند از آنها استفاده کنند.

خدماتی چون نمایشهای تلویزیونی، موسیقی، بازیها و پخشهای زنده و آنلاین برنامههای تلویزیون در این شرکت هواپیمایی به مسافرانی که با استفاده از بلیط خارجی و بلیط ارزان هواپیما از هواپیماهای این شرکت برای جابجای استفاده میکنند ارائه میشود.

 وجود این نوع خدمات سبب شده تا این شرکت هواپیمایی یکی ار بهترین ایرلاینهای جهان باشد و هزاران مسافری که در طول سال از خدمات آن استفاده میکنند از این شرکت و خدمات آن رضایت کاملی داشته باشند.

در گذشته این شرکت را بیشتر بدلیل خدماتی که حین پرواز ارائه میکند و همچنین داشتن کابینهای پیشرفته و منحصربفردش میشناختند اما امروزه یکی دیگر از شاخصههای بزرگ این شرکت هواپیمایی که سبب بیشتر آن نیز شده است استفاده از تکنولوژیهای روز دنیا و ارائه آنها به مسافران خواهد بود.

شرکت دلتا ایرلاینز

این شرکت هواپیمایی بعد از دو شرکت هواپیمایی گفته شده در مقام سوم قرار میگیرد. این شرکت در بین بزرگترین شرکتهای هواپیمایی نیز قرار دارد و مقام چهارم از این لیست را به خود اختصاص داده است. جالب توجه است که این شرکت هواپیمایی با جابجایی ۱۶۴ میلیون مسافر در سال ۲۰۱۳ به عنوان دومین شرکت هواپیمایی بر اساس تعداد انتقال مسافر در جهان شناخته شده است.

 هم اکنون در هر روز ۲۴۷ پرواز به نقاط مختلف جهان توسط این شرکت هواپیمایی صورت میگیرد که این موضوع بیانگر میزان محبوبیت و شهرت این شرکت هواپیمایی خواهد بود.

این شرکت هواپیمایی در پروازهای خود خدمات مختلفی را ارائه میکند که یکی از انها که سبب شده به جهت آن در مقام سوم از این لیست قرار بگیرد آن است که در این شرکت هواپیمایی برای مسافران امکان ارسال رایگان پیام متنی در طول سفر بوجود آمده است.

 داشتن چنین خدماتی در طول پرواز سبب شده تا رضایت مسافران از سفر خود افزایش پیدا کندو نتیجه آن بالا رفتن میزان مشتریان و شهرت این شرکت هواپیمایی بوده است.

از مقام ۴ تا ۱۰ شرکتهای هواپیمایی قرار گرفتهاند که در طول سفر به مسافران خود خدمات مختلفی از تکنولوژی روز جهان را ارائه میدهند که برخی از آنها عبارتند از دسترسی مسافران به بازیها و سرگرمیهای آنلاین، خدمات مرتبط به اینترنت و همچنین اینترنت بیسیم و تماشای تلویزون و برنامه۳های زنده پخششده در آن.

 ارائه این خدمات سبب شده تا مسافران در طول پرواز از رضایت بیشتری برخوردار باشند و بیشتر لذت ببرند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.