خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

عقد قرارداد با مربی خارجی در شرایط فعلی ضرورتی نداشت

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)، یوناتن بت کلیا با اشاره به انتخاب «دراگان اسکوچیچ» کروات به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال، اظهار کرد: در حالیکه نام گزینه‌های دیگری بر سر زبان‌ها بود، این انتخاب همزمان با شهرآورد استقلال و پرسپولیس عجیب به نظر می‌رسد.

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیش از این مسئولان فدراسیون فوتبال وعده انتخاب یک مربی داخلی را داده بودند و حتی از مربیان بزرگ داخلی مانند امیر قلعه نویی و علی دایی در رسانه‌ها نام برده شده بود ولی به ناگهان فرد دیگری به عنوان سر مربی تیم ملی برگزیده شد.

​وی با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله در انتخاب یک مربی خارجی تعریف کانال مالی برای پرداخت مبالغ قرارداد او است، افزود: بیشترین نارضایتی مردم از رعایت نشدن شأن ملت ایران در تعهد به قرارداد با مربیان خارجی است که اخیرا شاهد آن در نحوه پرداخت پول به استراماچونی و ویلموتس بوده‌ایم.

بت کلیا تصریح کرد: در شرایطی که فدراسیون فوتبال توانایی پرداخت مبلغ قرارداد مربیان خارجی را ندارد، لزومی به عقد قرارداد با مربیان خارجی نیست و اگر چنین قراردادی منعقد شده، باید کانال مالی آن از پیش تعریف شود تا این انتخاب نیز موجب طرح دعوی در مجامع بین المللی نشود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس تأکید کرد: نباید اقدامی که منجر به وارد شدن خدشه به حیثیت کشور می‌شود را انجام داد و بهتر بود در این شرایط با در نظر گرفتن تمهیدات اساسی، از جمله برگزاری دوره‌های پیشرفته با بهترین مدرسان فیفا، استعدادهای داخلی را برای اداره تیم ملی پرورش می‌دادیم.

پایان پیام/م

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.