خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سیامک مره‌صدق: شرکت در انتخابات وظیفه ملی همه است

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)، سیامک مره صدق اظهار کرد: مردم با شرکت در انتخابات ضمن اعلام وفاداری به نظام آینده خود و کشور را می‌سازند پس وظیفه ملی همه ما جهت ساختن آینده کشورمان حضور پرشور در انتخابات است به خصوص در شرایطی که دشمنان سعی در ایجاد خطر برای کشور هستند.

وی ادامه داد: مردم با حضور در انتخابات به دشمنان ثابت می‌کنند که منافع ملی برای آنها اهمیت دارد البته که آنها باید از بین گزینه‌های موجود افرادی را انتخاب کنند که برای سرنوشت کشور مفید باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در توضیح مولفه‌های انتخاب درست، اظهار کرد: مهم‌ترین مولفه این است که باید افرادی را انتخاب کرد که به منافع ملی پایبند باشند، وعده‌های عملی داده و کسانی که برای پیشرفت کشور کار کنند.

مره صدق پایبندی به قانون را به عنوان یکی دیگر از مولفه‌های انتخاب درست برشمرد و اضافه کرد: مردم کسانی را انتخاب کنند که ضمن تمکین به قانون و تبعیت از رهبری دلشان برای این کشور می‌تپد و می‌خواهند مشکلات را از سر راه بردارند.

پایان پیام/م

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.