خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حضور در انتخابات، قدرت اهورایی ایرانیان را به جهانیان نشان می‌دهد + فیلم

موبد زرتشتیان اصفهان با اشاره به ۲ هویت ایرانی و اسلام ایرانی اظهار داشت: همه ایرانیان، امروز با هر عقیده‌ای دست‌به‌دست به‌هم داده‌اند تا در پرتو اتحاد خود، حضوری پرشور و گسترده را در انتخابات جاری رقم بزنند.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)، بهزاد نیک‌دین روز جمعه بعد از انداختن رای خود به صندوق در گفت و گو با ایرنا افزود: ایرانیان زرتشتی، مسیحی، کلیمی، مسلمان و ارمنی مثل پنج انگشت هستند که همه با هم در کشور وحدت‌آفرین هستند.

وی با تاکید بر حضور پرشور زرتشتیان در انتخابات تصریح کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب وحدت همه ادیان کشور در مقابله با دشمن است.

موبد زرتشتیان اصفهان با اشاره به ۲ هویت ایرانی و اسلام ایرانی اظهار داشت: همه ایرانیان، امروز با هر عقیده‌ای دست‌به‌دست به‌هم داده‌اند تا در پرتو اتحاد خود، حضوری پرشور و گسترده را در انتخابات جاری رقم بزنند.

به گفته وی، انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب هم‌افزایی قدرت ملی پیروان ادیان کشور در مقابل دشمنان ایران است.

نیک‌دین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران بخصوص شهید سلیمانی گفت: شهیدان از جان خود گذشتند تا ما هم‌اینک در پرتو امنیت موجود، آزادانه در انتخابات شرکت کنیم.

موبد زرتشتیان اصفهان همچنین با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور به موضوع اقتصاد مقاومتی  اشاره کرد و گفت: موضوع اقتصاد مقاومتی نباید فقط منوط به مردم باشد و خود مسوولان هم باید در این زمینه فعال باشند.

نیک‌دین با بیان‌اینکه مسوولان بخصوص کسانی که به‌عنوان نماینده انتخاب می‌شوند باید به وعده‌های خود عمل کنند، تاکید کرد: باید مراقب باشیم تا نقشه شوم دشمنان را با حضور پرشور و قوی خود در انتخابات خنثی کنیم.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، صبح امروز همزمان با سراسر کشور در اصفهان آغاز شد.

سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از جمله ۱۷۰ هزار و ۴۰۰ رای اولی، واجد شرایط رای دادن در استان اصفهان هستند.

نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ حوزه انتخابیه استان از جمله حوزه اقلیت‌های مذهبی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دست‌کم ۶۰ هزار نفر در امر برگزاری انتخابات این استان همکاری دارند.

۲ هزار و ۸۳۸ شعبه اخذ رای در استان اصفهان در نظر گرفته شده است.

حدود ۶۳۰ خبرنگار داخلی و همچنین ۲۴ خبرنگار خارجی در قالب هشت گروه در سطح استان اصفهان، این رویداد مهم را پوشش می‌دهند.

پایان پیام/م

منبع ایرنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.