خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

برگزاری جشن سالیانه مسلمانان با «درهای باز مساجد» در ممفیس آمریکا

افراد از همه ادیان برای شرکت در بازدید از مساجد محلی تشویق شدند تا هر سوالی درباره اسلام در ذهن دارند از مسلمانان و متولیان مساجد بپرسند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «localmemphis»،مساجد محلی در «ممفیس»،اولین شهر بزرگ ایالت «تنسی» آمریکا درهای خود را به روی غیر مسلمانان باز کردند.

مساجد ممفیس این اقدام را با هدف ایجاد فرصتی برای غیر مسلمانان به منظور درک دین اسلام و آشنایی با مسلمانان ،انجام دادند.

افراد از همه ادیان برای شرکت در بازدید از مساجد محلی تشویق شدند تا هر سوالی درباره اسلام در ذهن دارند از مسلمانان و متولیان مساجد بپرسند.

درهای باز مساجد بخشی از جشن سالیانه «مسلمانان در ممفیس» است که به مدت یک ماه به طول می انجامد.

«سامی سکعان»، شهروند مسلمان و استادیار یکی از دانشگاه های ممفیس در این باره گفت: ما می خواهیم نشان دهیم که مسلمانان چه افرادی هستند و به چه چیزهایی معتقدند. ما می خواهیم نشان دهیم که همسایگان،پزشکان،پرستاران و اهالی کسب و کار در جامعه ممفیس هستیم و به این جامعه کمک می کنیم.

مراسم درهای باز مساجد که در بسیاری از شهرهای آمریکا برگزار می شود فرصتی برای غیر مسلمانان است تا با اسلام و ارزش های اسلامی آشنا شوند و هر گونه ابهام که درباره این دین و پیروان آن در ذهن دارند از بین ببرند.

منبع شبستان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.