خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ادیان رسمی کشور همراه با ملت ایران پای کار خواهند آمد

به گزارش ادیان نیوز؛ زاهدی با بیان اینکه «طرح جهاد همبستگی ملی» اقدام خوبی است، گفت: در این زمینه علاوه بر کمک از مساجد و اصناف از ادارات هم می توان کمک گرفت و یقین دارم که مردم عزیزمان با برای برطرف کردن مشکلاتی که برای سیل زدگان ایجاد شده اقدام خواهند کرد.

 

در خصوص طرح «جهاد همبستگی ملی» برای کمک به سیل زدگان کشور که از سوی رییس سازمان بسیج مستضعفین اعلام شد و محور قرار گرفتن مساجد در این طرح و ضمن ابراز همدردی با مردم سیل زده اظهار کرد: زمانی که از بسیج سخن به میان می آید؛ بسیج را به عنوان یک حرکت مجاهدانه و عاشقانه در هر حوزه ای که مورد نیاز کشور باشد باید تلقی کنیم که حضور پیدا می کند.

 

وی ابراز کرد: بسیج تفکری جهادی و انقلابی است که کاملا در خدمت مردم می باشد؛ بسیج همواره در سختی ها و ناملایمات پای کار بوده است؛ یکی از حوزه هایی که بسیج  در آن ورود داشته است مسئله سیل اخیر است؛ هر چند که در گذشته در موضوعاتی همچون زلزله، دفاع مقدس، مباحث علمی و فعالیت های صنعتی و موشکی فعالیت داشته اند.

 

زاهدی با بیان اینکه «طرح جهاد همبستگی ملی» اقدام خوبی است، گفت: در این زمینه علاوه بر کمک از مساجد و اصناف از ادارات هم می توان کمک گرفت و یقین دارم که مردم عزیزمان با برای برطرف کردن مشکلاتی که برای سیل زدگان ایجاد شده اقدام خواهند کرد.

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: یقین دارم ملت ایران و حتی دیگر ادیان رسمی کشور پای کار خواهند آمد و ملت ایران ملتی است که همبستگی ملی در بین آنان زیاد است.

 

این مقام مسئول افزود: همان گونه که در اقدام اخیر آمریکا و تروریست اعلام کردن سپاه در مجلس علی رغم حضور اقلیت های دینی و وجود احزاب و گروه های مختلف ۹۸٫۵ درصد مجلسی ها علیه اقدام امریکا رأی دادند؛ رأیی که شبیه به رأیی است که جمهوری اسلامی ایران داده شده.

 

زاهدی در پایان خاطر نشان کرد: همبستگی ملی در جاهایی که مشکلاتی در کشور ایجاد شود خوشبختانه در ملت هم بالا است و از بسیج هم تشکر می کنم که اینگونه به صحنه آمده است.

 

 

 

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.