خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بت کلیا: فرزندان برومند کشور بعد از رونق تولید آماده ایجاد جهش در حوزه تولیدات داخلی هستند

رئیس فراکسیون اقلیت‌های دینی مجلس معتقد است ملت ایران که با همبستگی توانسته است با شیوع ویروس کرونا مقابله کند می‌تواند برای ایجاد جهش در حوزه تولید نیز با همبستگی منجر به توسعه کشور شود.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)؛ یوناتن بت کلیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن تبریک فرا رسیدن سال ۱۳۹۹ گفت: امیدوارم سال جاری سال پر برکتی برای ملت شریف ایران باشد و از همه مردم به خاطر تحمل مشکلات عدیده سال گذشته تشکر کرده و برای آنها سالی نو و پر از برکت خواستارم.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان «سال جهش تولید»، اظهار داشت: سال گذشته که به نام سال «رونق تولید» نامگذاری شده بود توانستیم با وجود تمام گرفتاری های موجود، رونق جدی در عرصه تولیدات داخلی ایجاد کنیم و توانستیم قدم هایی برداشتیم که دنیا حیرت زده شد.

وی ادامه داد: فرزندان برومند کشورمان توانستند با موشک ساخت داخل، سریع ترین پهپاد جهان یعنی پهپاد متجاوز آمریکایی را مورد هدف قرار داده و آن را ساقط کنند که موجبات خشم واشنگتن را فراهم آورد.

بت کلیا همچنین به شیوع ویروس کرونا در کشور و نحوه مقابله دستگاه ها و مردم با این ویروس اشاره کرد و یادآور شد: زمانی که ویروس کرونا تبدیل به یک بحران شد توانستیم بدون آمادگی قبلی، ظرف مدت یک ماه به حوزه تولید کشور در زمینه مقابله با این ویروس رونق ببخشیم تا جایی که دنیا متعجب شد و سازمان بهداشت جهانی با شگفتی از اقدامات ایران تمجید کرد.

رئیس فراکسیون اقلیت‌های دینی مجلس شورای اسلامی در پایان نامگذاری سال «جهش تولید» را نامگذاری شایسته ای توصیف و خاطرنشان کرد: تا امروز توانستیم رونق تولید را در کشور ایجاد کنیم و از امروز به سمت جهش تولید خواهیم رفت و مردمی که در زمان مقابله با کرونا، با همبستگی با یکدیگر اقدامات خوبی صورت دادند اکنون می توانند همبستگی خود را در عرصه اقتصادی به منصه ظهور گذاشته و در نهایت موجب کوری چشم دشمنانی شویم که نمی خواهند پیشرفت کشورمان را ببینند.

منبع خانه ملت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.