خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان فارس، درگذشت رئیس انجمن زرتشتیان را تسلیت گفت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، درگذشت رئیس انجمن زرتشتیان شیراز را به جامعه زرتشتیان این شهر، جامعه ادیان توحیدی فارس و کشور تسلیت گفت.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)؛ صابر سهرابی در این پیام تسلیت که روز سه شنبه منتشر شد، خطاب به پیروان ادیان الهی، یاد افلاطون سهرابی، رئیس انجمن زرتشتیان شیراز را گرامی داشت و بر پیوند و همدلی و همبستگی ادیان به ویژه در شرایط دشوار کنونی تاکید کرد.

در این یپام آمده است: همبستگی بین ادیان توحیدی از دیرباز، جزیی از فرهنگ عمومی مردمان فارس بوده است، در پی فقدان رئیس انجمن زرتشتیان شیراز، با آرزوی مغفرت از درگاه خداوند مهربان، درگذشت افلاطون سهرابی را به همکیشان آن مرحوم، جامعه ادیان توحیدی فارس و کشور از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم.

همچنین در این پیام عنوان شده است: از حضرت باریتعالی، شادی روح و آمرزش ابدی عزیز از دست رفته را مسئلت می‌کنم، امید که صبر جلیل و اجر جمیل از جانب بخشنده مهربان شامل حال بازماندگان آن مرحوم شود.

افلاطون سهرابی، دهم شهریور سال ۱۳۲۶ خورشیدی در شهر یزد تولد یافت. او که سال‌ها ریاست انجمن زرتشتیان شیراز را بر عهده داشت، بامداد سه شنبه (پنجم فروردین ۹۹) دارفانی را وداع گفت.

منبع ایرنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.