خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سرکرده عرفان حلقه از ایران گریخت؟!

وی چندی قبل خواستار سلب تابعیت ایرانی خود شد که در رسانه‌های بیگانه بازتابی گسترده یافت.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز) ، کانال تلگرامی “دُرّ تی‌وی” به نقل از وکیل «محمدعلی طاهری» سرکرده فرقه انحرافی موسوم به “عرفان حلقه” خبر داد که نامبرده از ایران خارج شده و خود را به کانادا رسانده است.

بر اساس این گزارش، «محمد زمان دریاباری» در پیامی توئیتری نوشته است: «موکلم استاد محمدعلی طاهری بنیانگذار عرفان کیهانی اعلام کردند در تورنتوی کانادا هستند. برای ایشان آرزوی کامیابی روزافزون داشته و امیدوارم که هم اینک‌ با بهره مندی از نعمت آزادی، سرآغاز تحولی بزرگ در جهان علم با اثبات نظرات خود مانند پیوند شعوری اجزا و اینترنت کیهانی باشند.»[!]

گفتنی است طاهری با اتهاماتی نظیر توهین به مقدسات، مداخله غیرقانونی در امور پزشکی و درمان بیماران، ارتکاب فعل حرام و رابطه نامشروع، استفاده غیرمجاز از عناوین علمی (دکتر و مهندس)، ضالّه بودن کتب و آثار، به ۵ سال حبس، پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان جزای نقدی و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده بود.

وی چندی قبل خواستار سلب تابعیت ایرانی خود شد که در رسانه‌های بیگانه بازتابی گسترده یافت. حالا خبر می‌رسد که پیروان خود را ترک کرده و اقامت در کانادا را به بودن در کنار آنان ترجیح داده است.

منبع جام نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.