خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

قدردانی رئیس جمهور از فعالیت های خیراندیشانه زرتشتیان در مقابله با ویروس کرونا

در ارتباط ویدئوکنفرانسی رئیس جمهوری با استاندار یزد، دکتر حسن روحانی از فعالیت های خیراندیشانه زرتشتیان در مقابله با ویروس کرونا قدرانی کرد.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)؛ دکتر محمدعلی طالبی استاندار یزد، در بخشی از گفتگوی ویدئوکنفرانسی با ریاست جمهوری، به کمک های پارسیان(زرتشتیان) هندوستان به استان یزد اشاره کرد که مورد تجلیل رئیس جمهور قرار گرفت.

دکتر طالبی در این ارتباط دو طرفه تصویری می گوید به حمایت و کمک انجمن زرتشتیان هند به استان یزد اشاره می کنم. این کمکها با توجه به ارتباطاتی که داشتند انجام شد. متاسفانه تعداد بیماران زرتشتی استان به خاطر مراسمی که داشتند، بالا بود و کمک خیلی خوبی از طریق انجمن های خیریه زرتشتی انجام شده است که نشان دهنده همبستگی پیروان ادیان الهی با مردم عزیز ایران است. دکتر روحانی نیز در پاسخ می گوید: عرض سلام ما را هم برسانید به هم وطنان زرتشتی.

گفتنی است با همکاری فدراسیون انجمن های زرتشتیان آمریکای شمالی(فزانا)، انجمن های زرتشتیان هند و پارسیان هند، در هفته اول فروردین ماه، در دو نوبت کمکهایی شامل تجهیزات پزشکی و دارویی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد قرار گرفت.

منبع برساد
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.