خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

همه مخلوق خدا هستند؛ شیعیان هند بدون تعصب به کمک مردم می شتابند

حجت الاسلام والمسلمین سید صفی حیدر دبیر تنظیم المکاتب هند در واکنش به اوضاع فعلی بحران کرونایی در نامه ای به شیعیان گفت:دعا می‌کنم خداوند ملت و کشور ما و جهان را از این بلا حفظ کند و ما هم از اشتباهاتمان درس گرفته و از خداوند طلب مغفرت کنیم.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)؛ حجت الاسلام والمسلمین سید صفی حیدر دبیر تنظیم المکاتب هند در واکنش به اوضاع فعلی بحران کرونا در نامه ای به شیعیان گفت: دعا می کنیم تا خداوند ملت و کشور ما و جهان را از این بلا حفظ کند و ما هم از اشتباهاتمان درس گرفته و از خداوند طلب مغفرت کنیم.

ما باید از این بحران درس بگیریم و برای روز قیامت آماده شویم، اوضاع امروز جهان همان شده که در قرآن آمده است که ” فرزند از پدر مادر، مرد از زن، زن از مرد و برادر از برادر فرار می‌کند، امروز ما شاهدیم از روزی که این بیماری در جهان شیوع پیدا کرده انسان ها از همدیگر فرار می‌کنند.

وی افزود: ماه شعبان ماه دعا و طلب مغفرت است، ما حد اقل با گفتن اَستَغفِرُ الله رَبِّی وَاَتُوبُ اِلَیه از گناهانی که در گذشته انجام داده ایم اظهار ندامت و شرمندگی کنیم و با خدا عهد ببندیم که در آینده گناه نخواهیم کرد و با دعا از خداوند کمک بگیریم.

وی خواستار تشکیل کمیتیه امدادی شد و گفت: من از شما می‌خواهم بشتابید و در مناطق مختلف کمیته های امداد رسانی تشکیل بدید و به مردم خدمت کنید، چون هر روز کالاهای خوراکی و غذایی گران تر می‌شود و مردم کم‌بضاعت به شدت آسیب می‌بینند، همه مردم مخلوق خداوند هستند پس در مواقع کمک توجه نکنید چه کسی شیعه و چه کسی سنی و هندو است، زیرا همه انسان هستند و باید در این بحران به انسانیت خدمت کرد.

منبع حوزه
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.