خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پزشکان مسیحی در خط مقدم مقابله با کروناویروس در بیمارستان‌های هند

بیمارستان‌های مسیحی در حال حاضر با مقامات مراقبت های بهداشتی دولت محلی در زمینه مبارزه با بیماری همه‌گیر کرونا همکاری می کنند. آنها نهایت کوشش و تلاش خود را برای سلامت و رفاه مردم این ملت انجام می دهند تا با این بیماری همه‌گیر شوند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، پدر متیو ابراهیم ، کشیش هندی رئیس ائتلاف کریستیان برای سلامتی (CCH) گفت: بیش از ۱،۰۰۰ بیمارستان و ۶۰،۰۰۰ تختخواب که توسط انستیتوها، بیمارستان‌ها و کلینیک‌های مسیحی هند مجهز شده و آماده ارائه خدمات پزشکی به بیماران COVID 19 کشور هستند.

همچنین کشیش Redemptorist مدیر کل انجمن بهداشت کاتولیک هند (CHAI) گفت: “جوامع مسیحی در هند به طور جدی مشغول کارهای اجتماعی در زمینه آموزش، مراقبت‌های بهداشتی و کمک به فقرا و نیازمندان هستند.”

وی گفت که در ۲۵ مارس نامه ای را خطاب به نخست وزیر هند، نارندرا مودی ارسال کرده و ابراز همبستگی با ملت و دولت در مواجهه با چالش COVID-19 کرده است.

CCH مراکز درمانی را با همکاری فرقه های مختلف مسیحیان در هند گرد هم می آورد. این انجمن شامل انجمن سلامت کاتولیک هند (CHAI) ، انجمن پزشکی مسیحی هند (CMAI) ، انجمن بهداشت امانوئل (EHA) و کالج‌های پزشکی مسیحی CMC Vellore و Ludhiana است.

این ائتلاف بیش از ۱۰۰۰ بیمارستان و بیش از ۶۰،۰۰۰ تخت برای بستری بیماران را تشکیل می دهد.

پدر ابراهیم در نامه خود به نارندرا مودی گفته است بیمارستان‌های مسیحی در حال حاضر با مقامات مراقبت های بهداشتی دولت محلی در زمینه مبارزه با بیماری همه‌گیر کرونا همکاری می کنند. وی گفت: “آنها نهایت کوشش و تلاش خود را برای سلامت و رفاه مردم این ملت انجام می دهند تا با این بیماری همه‌گیر شوند.”

وی گفت: به طور ویژه، مراکز مراقبت های بهداشتی واقع در مناطق دور افتاده در حال آماده سازی ماسک های دست ساز یا روکش پلاستیکی به عنوان تجهیزات محافظتی برای کارمندان خود هستند.

 

منبع vaticannews
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.