خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کشیش ایوانجلیست آمریکایی: گناه خطرناک‌تر از کروناست!

مایک هاکبی، کشیش و سیاستمدار آمریکایی که پیش از این رقیب باراک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری بود، در پایان یادداشتش دعا می‌کند نه‌تنها اثری از مشکلات اقتصادی و ترس باقی نماند، بلکه این ویروس سبب شود قلب‌ها به سمت خدا متوجه شود و مراقبت از همسایگان و سالمندان افزایش یابد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز) به نقل از christianpost «مایک هاکابی» کشیش و سیاستمدار آمریکایی، مؤلف کتاب‌ها و مقالات متعدد و مجری و تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی سیاسی و دینی که در سال ۲۰۱۶ رقیب باراک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری بود، در یادداشتی ویروس کرونا را با گناه مقایسه کرد. او ابراز امیدواری کرده کرونا بیش از ترس و مشکلات اقتصادی، همدلی و ایمان به ارمغان بیاورد.

مایک هاکبی در ابتدای یادداشتش نوشته است: «من این بیماری همه‌گیر را جدی می‌گیرم و شما نیز باید همین‌گونه باشید. اما مطابق آمار، درصد ابتلا به این ویروس و خطر مرگ بر اثر این عفونت پایین است. اما عفونتی که این روزها ما چیزی از آن نمی‌شنویم و قطعاً همه شما بدان مبتلا هستید، عفونت گناه است که خطر مرگ بر اثر آن، صد در صد است».

هاکبی در ادامه به آیاتی از کتاب‌های مقدس مسیحیان اشاره می‌کند و تصریح می‌کند مسیحیان با گناه زاده شده‌اند و تنها باید پیامدهای گناه را متوقف کرد: «نتیجه گناه، مرگ است، اما هدیه رایگان خدا زندگی ابدی در محضر عیسی مسیح است».

او در ادامه از ضرورت امیدواری سخن می‌گوید و می‌نویسد: «با در نظر گرفتن اینکه بسیاری از شما مشکلات اقتصادی دارید، شغلتان را باید حفظ کنید یا تحصیلاتتان را به پایان ببرید، اما نه به‌عنوان موعظه، بلکه به‌عنوان یک یادآوری تاریخی باید بگویم در میان وحشتناک‌ترین روزهای تاریخ ملّت ما باز هم امید زنده و جاری بوده است».

مایک هاکبی در پایان یادداشتش دعا می‌کند نه‌تنها اثری از مشکلات اقتصادی و ترس باقی نماند، بلکه این ویروس سبب شود قلب‌ها به سمت خدا متوجه شود و مراقبت از همسایگان و سالمندان افزایش یابد.

هاکبی اینک در «فاکس‌نیوز» شبکه تلویزیونی مهم محافظه‌کاران آمریکایی یک برنامه دارد و دخترش نیز دو سال به‌عنوان سخنگوی کاخ سفید در دوران ترامپ فعالیت می‌کرد.

مترجم: محمد رستم‌پور
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.