خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کمک ۱۲۰ میلیون ریالی مسیحیان ارومیه به کادر درمانی

کشیش کلیسای انجیلی و نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی با حضور در هتل مروارید، ۱۲۰ میلیون ریال به کادر درمانی استان آذربایجان‌غربی کمک کردند.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)؛ استانلی سیمونز رئیس انجمن آشوریان ارومیه در دیدار با کادر درمانی مستقر در هتل آنای ارومیه اظهار کرد: هدف ما بیشتر تشکر و قدردانی از کادر پزشکی، پرستاران، پزشکان و دست اندرکارانی است که در حال مبارزه با این ویروس ویرانگر هستند.

وی با بیان اینکه کادر درمانی امروز خدمات زیادی در مقابله با ویروس کرونا انجام می‌دهند، ادامه داد: با در خانه ماندن، رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی می‌توان ضمن همراهی با کادر درمانی، کمک مؤثری برای قطع زنجیره انتشار این ویروس انجام دهیم.

ایلیا یادگار، کشیش کلیسای انجیلی نیز در دیدار گفت: برای تقدیر و تشکر از کادر درمانی که شبانه‌روز در زمینه شفای بیماران به‌ویژه کرونا زحمت می کشند، به نمایندگی از طرف کلیساهای انجیلی، شرق آشور و آشوری کلدانی کاتولیک ارومیه در اینجا حضور پیدا کردیم و ضمن اینکه ما شبانه روز با دعا و روزه جمعی که به کلیساها اعلام کرده‌ایم، پشتیبان همه این افراد هستیم.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار اظهار کرد: ما هر کاری بکنیم در مقابل زحماتی که مدافعان سلامت الان در کل کشور دارند انجام می‌دهند قابل بیان نیست؛ حضور ما امروز در اینجا یک قطره کوچکی از دریاست که بتوانیم از زحمات بی شائبه و شبانه‌روزی این افراد تشکر و قدردانی بکنیم.

شارلی انویه ادامه داد: حضور ما امروز در اینجا به‌خاطر غیرت ملی و ایرانی بودن ما است که بتوانیم با همشهریان و هم‌وطنانمان اتحاد و همدلی را نشان دهیم به ویژه برای کشورهایی که امروز ادعا می‌کنند اینجا تبعیض نژادی هست و این افتخاری برای ما است که امروز در این کشور شاهد اتحاد و همدلی همه افراد بدون هیچ تفاوت دینی، مذهبی و قومیتی هستیم که همه با هم، همدل و یک‌صدا با این بیماری خطرناک مقابله می‌کنند.

منبع مهر
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.