خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

در بحبوحه شیوع کرونا| رونق اپلیکیشن‌های موعظه و مراقبه مسیحی

محتواهای دینی برای تسکین دردهای روحی و روانی بسیار مؤثر است. برخی از این اپ‌ها حتی دعاهایی برای شفای بیماران نیز ارائه می‌کنند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)؛ پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کلیساها در کشورهای اروپایی و برخی ایالت‌های آمریکا، اپلیکیشن‌های موعظه و مراقبه مسیحی رونق پیدا کرده‌اند. استفاده از برنامه‌های مدیتیشن و خودآگاهی در دهه اخیر رشدی تصاعدی داشته، اما اکنون دانلود برنامه‌هایی با محور معرفی جهان‌بینی مسیحیت و آموزش اعتقادات دینی اوج گرفته است.

افزایش افسردگی و ترس از آینده به دلیل پیامدهای مالی و اقتصادی شیوع کرونا سبب شده است عمدۀ برنامه‌های ذهن‌آگاهی و درمانگرانه رویکردی مذهبی پیدا کنند. بسیاری از این اپلیکیشن‌ها ساختار گرافیکی پیچیده‌ای ندارند و تنها با اضافه شدن صداهایی از طبیعت به متن کتاب مقدس ساخته شده‌اند.

«جان الدرژ» نویسنده و واعظ مسیحی و نویسنده کتاب‌های روان‌درمانی می‌گوید: محتواهای دینی برای تسکین دردهای روحی و روانی بسیار مؤثر است. برخی از این اپ‌ها حتی دعاهایی برای شفای بیماران نیز ارائه می‌کنند.

منبع رلیجن‌نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.