خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کلیساهای خانگی کانونی برای هوسرانی

شراب و ابزار موسیقی از محورهای اصلی کلیساهای خانگی می باشد که این امر خود نشان می دهد که در این کانون های عیاشی چه می گذرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز) اماکن عبادی و مراکزی که مناسک دینی در آنجا انجام می گیرد باید از هویتی اصیل برخوردار بوده و از حیث قانونی نیز مورد تایید باشند.

کلیساهای خانگی که امروزه کانونی برای تجمع افراد قانون شکن و فاسدلاخلاق شده جدای از منع قانونی از سوی کلیساهای رسمی نیز غیرمجاز اعلام شده است.

در حقیقت کلیساهای خانگی بستری برای افراد هرزه می باشد که در پوشش فرقه به انجام کارهای شنیع و هوسرانی های نفسانی می پردازند. شاید هیچ فردی را اعم از زن و مرد نتوان یافت که به کلیساهای خانگی تردد داشته و آلوده به اقسام مفاسد نشده باشند.

به ظاهر شبانان و گردانندگان کلیساهای خانگی برای رسیدن به امیال نفسانی شان، توان خود را برای جذب دختران جوان به کار می بندند و در واقع ماهیت کلیسای خانگی بی بند و باری با توجیهات فرقه ای می باشد.

شراب و ابزار موسیقی از محورهای اصلی کلیساهای خانگی می باشد که این امر خود نشان می دهد که در این کانون های عیاشی چه می گذرد.

دورهم نشینی در بین مسیحیان تبشیری اغلب به همراه شرب خمر و عیاشی با نواهای مهمل انجام می گردد و جالب اینجاست که آنان برای این رفتارهای ضد اخلاقی خود از توجیهات فرقه ای کمک می گیرند.

امروزه ترویج فساد، بی بند و باری و هوسرانی مبلغان تبشیری به جایی رسیده است که کلیساهای رسمی آنان را تکفیر کرده اند و به این سبب جریان تبشیر به فعالیت های زیرزمینی و اقدامات غیرقانونی بسیاری روی آورده است.

منبع رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.