خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حمایت از آسیب دیدگان ناشی از کرونا با کمک ۳۰۰ میلیون ریالی انجمن آشوری 

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی خبر داد:

حجت الاسلام خدایاری گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون انجمن آشوری استان آذربایجان‌غربی ۳۰۰ میلیون ریالی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از این بیماری کمک اهدا کرده‌اند.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)؛ حجت الاسلام و المسلمین ناصر خدایاری مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: بازوان یاریگر هر دولتی در شرایط بحرانی، سمن‌ها یا تشکلهای مردم نهادی هستند که به صورت خودجوش و با بهره‌گیری از بضاعت مالی و معنوی خیرین به کمک مردم می‌شتابند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی افزود: یکی از انجمن‌های فعال در سطح استان، انجمن آشوری است که از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون ۳۰۰ میلیون ریالی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از این بیماری کمک اهدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: این کمک ها در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی بوده است و در این راستا سازمان‌های مردم نهاد نقش محوری در کمک به نیازمندان دارند و مشارکت همه جانبه آنها مورد حمایت است.

حجت الاسلام ناصر خدایاری، خاطرنشان کرد: سازمان های مردم نهاد به ویژه جوانان به عنوان هسته های فعال اجتماعی و مردمی در همه فعالیت ها و نیازهای ملت و دولت در عرصه های مختلف حضور داشته اند.

وی ادامه داد: اداره کل ارشاد اسلامی استان علاوه بر دبیری شورای اطلاع رسانی استان آذربایجان‌غربی و داشتن مدیریت اطلاع رسانی کرونای استان و تولید محتوای متعدد در جهت آگاه سازی و آشنایی مردم با ایجاد پروتکل های بهداشتی، بهداشت اجتماعی و فاصله گذاری اجتماعی فعالیت مستمر دارد.

منبع سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.