خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

زمان آن رسیده که عقل و انسان دوستی بر جهان حاکم شود

رئیس جامعه اسلامی بوسنی هرزگوین:

حسین افندی کاوازوویچ گفت:فرد بیمار هر کجای جهان که باشد باید از حق زندگی و حق کمک پزشکی برخوردار باشد و اکنون زمان آن است که عقل و انسان دوستی بر جهان حاکم شود.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)؛ به دنبال ارسال نامه ابوذر ابراهیمی ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری و هماهنگی گفتگوی ادیان به رهبران دینی جهان در محکومیت تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه آمریکا علیه ایران، حسین افندی کاوازوویچ، رئیس جامعه اسلامی و رئیس العلمای بوسنی و هرزگوین در پاسخ به پیام ایشان خواستار مسئولیت پذیری دولت‌ها در قبال جان انسان‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا شد.

در ابتدای نامه رئیس العمای بوسنی هرزگوین آمده است: با نگرانی ویژه ای شرایط دشوار پیش روی مردم ایران در مبارزه با ویروس کرونا به دلیل تحریم‌های اعمال شده را دنبال می‌کنم.

کاوازوویچ در ادامه این نامه از همه بازیگران بین المللی درخواست نموده تا در دوره شیوع ویروس کرونا اختلافات سیاسی را فراموش کرده و از خود، انسان دوستی و مسئولیت پذیری نشان دهند.

در نامه رئیس جامعه اسلامی بوسنی و هرزگوین آمده است: فرد بیمار هر کجای جهان که باشد باید از حق زندگی و حق کمک پزشکی برخوردار باشد و اکنون زمان آن است که عقل و انسان دوستی بر جهان حاکم شود.

وی در خاتمه افزوده است: از خداوند متعال کمک به مردم ایران، رهایی بشریت از چالش ناشی از این بیماری و برقراری عدالت در کره زمین را مسئلت دارم.

منبع مهر
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.