خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کتابی درباره عقلانیت در اسلام برای معنویت‌جویان تمام ادیان

کتاب «اندرون روح اسلام» برای پیروان تمام ادیان این امکان را فراهم می‌سازد تا بتوانند با آموزه‌های معنوی دین اسلام آشنا شوند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، امروز دین اسلام جنجالی‌ترین و بحث‌برانگیزترین دین جهان به شمار می‌رود. به محض این که نام اسلام برده می‌شود، تصویر زنان ستمدیده، فرهنگ‌های عقب‌مانده و البته تراژدی تروریسم به ذهن متبادر می‌شود. این در حالی است که دین اسلام سرمنشأ تصوّف و چشمۀ جوشان معنویت و عشق است که مولوی و حافظ از زلال آن نوشیده‌اند.

کتاب «اندرون روح اسلام» برای پیروان تمام ادیان این امکان را فراهم می‌سازد تا بتوانند با آموزه‌های معنوی دین اسلام آشنا شوند.

این کتاب که سایت آمازون آن را در اختیار مشتریان خود گذارده، درک عمیقی از الگوی باطنی اسلام به خوانندگان هدیه می‌دهد تا بتوانند فضایل والایی را که قران و احادیث پیامبر اسلام (و در حقیقت تمام آموزه‌های معنوی) ما را به سمت و سوی آن تشویق می‌کنند به‌سادگی در وجود خود اجرا کنند.
این کتاب برای نخستین بار حکمت‌هایی برگرفته از قرآن کریم را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد و برای آنها شناخت باطنی و معنوی‌ای به ارمغان می‌آورد که می‌توانند با تکیه بر آن، در زندگی واقعی خود از این آموزه‌ها بهره بجویند و زندگی‌ای شبیه به زندگی اولیاء و اساتید معنوی در پیش بگیرند.

در هر یک از فصولِ کوتاهِ کتاب بر روی یکی از آموزه‌های معنوی قرآن و سنّت اسلامی تمرکز شده و پیرو آن، توضیح داده شده که چگونه این الگوی باطنی ما را کمک می‌کند تا بتوانیم به‌راحتی آن آموزه‌ را در زندگی روزمرۀ خود به کار ببندیم.

این کتابِ ارزشمند خوانندگان را یاری می‌کند تا بتوانند فارغ از آنچه در تیتر اخبار به چشم می‌خورد، به ژرفای معنوی دین اسلام پی ببرند.

دربارۀ مؤلف:
مأمون یوسف یک فعّال صلح و مربّی تحوّل است. وی مجری بعضی از برنامه‌های اسلامی تلویزیون انگلستان است؛ از جمله برنامه‌های «مرّبی قرآن» و «تحوّل با تقوا» که در آنها یوسف با تکیه بر پیام پرقدرت خود مبنی بر «الگوی باطنی» زندگی مردم را متحوّل می‌سازد. برنامه‌های آموزشیِ مجازی، سمینارها و مکتوبات او الهام‌بخش هزاران تن از مسلمانان و معنویت‌جویان تمام ادیان جهان هستند.

تألیف مأمون یوسف
تاریخ انتشار کتاب: ۲۱ نوامبر ۲۰۱۷
تعداد صفحات: ۳۲۵
انتشارات هی هاوس

 

منبع دین آنلاین
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.