خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آمادگی طلاب اهل‌سنت برای شرکت در آزمون دانشگاه ادیان و مذاهب

افرادی مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون هستند که در سیستم نام، دارای پست طلبگی، روحانی و یا مدرس باشند، و یا اسم آن‌ها در مدرسه‌ای داخل سیستم نام، ثبت شده باشد

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، معاون آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از پذیرش دانشجوی دانشگاه ادیان و مذاهب در مقطع کارشناسی ارشد از بین طلاب و روحانیون دارای مدرک سطح دو برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ خبر داد.

ماموستا ایوب احمدپور، معاون آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: بر اساس توافق دانشگاه ادیان و مذاهب و دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل‌سنت، دانشگاه ادیان و مذاهب برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در مقطع کارشناسی ارشد از بین طلاب و روحانیون اهل‌سنت دارای مدرک سطح دو دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: ثبت‌نام در سایت دانشگاه ادیان و مذاهب، منوط به ثبت مشخصات طلاب و روحانیون اهل‌سنت در سیستم آموزش دبیرخانه و گذراندن محتوای آموزشی در حد سطح دو، مورد تأیید دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان کردستان است.

معاون آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بیان کرد: افرادی مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون هستند که در سیستم نام، دارای پست طلبگی، روحانی و یا مدرس باشند، و یا اسم آن‌ها در مدرسه‌ای داخل سیستم نام، ثبت شده باشد.

وی داشتن مدرک سطح دو دبیرخانه را شرط شرکت در این آزمون ذکر و عنوان کرد: با توافق حاصله، تعیین منابع و اجرای دوره تکمیلی با هماهنگی معاونت آموزش و پژوهش صورت خواهد گرفت. آزمون ویژه پذیرش کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه ادیان و مذاهب به منزله آزمون جامع تعیین سطح علمی طلاب و روحانیون اهل‌سنت است.

ماموستا احمدپور یادآور شد: دبیرخانه در صورت رعایت ضوابط مصوب از جمله اعمال منابع و سؤالات آزمون با هماهنگی دبیرخانه، هم‌چنین ارسال ریز نمرات آزمون و دوره تکمیلی و سایر اسناد موردنظر، برای طلاب فاقد مدرک سطح دو دبیرخانه که در این آزمون پذیرفته می‌شوند مدرک سطح دو صادر خواهد کرد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.