خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کلیسای ارتدکس روس در نگرانی های شما در شرایط شیوع کرونا شریک است

پاسخ رئیس اداره روابط خارجی کلیسای ارتدکس مسکو به ابراهیمی ترکمان؛

رئیس اداره روابط خارجی کلیسای ارتدکس مسکو در پاسخ به نامه رئیس شورای سیاست گذاری ادیان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: کلیسای ارتدکس روس در نگرانی های شما در شرایط شیوع ویروس کرونا شریک است.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)؛ در پاسخ به نامه آقای ابوذر ابراهیمی در خصوص شیوع ویروس کرونا و ضرورت لغو تحریم های ظالمانه و غیر قانونی آمریکا علیه ایران، متروپلیت ولاکولامسکی ایلاریون رئیس اداره روابط خارجی کلیسای ارتدکس مسکو، ضمن تشکر از ابتکار ارسال نامه به رهبران ادیان جهانی در پاسخ نوشت: کلیسای ارتدکس روس در نگرانی های شما در شرایط شیوع ویروس کرونا و اتخاذ سیاست ایجاد محدودیت های مغایر قوانین بین المللی از سوی برخی کشورها، شریک است.

وی با اشاره به رفتار کشورهای غربی در وضع تحریم علیه کشورها یادآور شد: کشور او نیز با این تحریم های غرض آلود و ناعادلانه روبروست.
رئیس اداره روابط خارجی کلیسای ارتدکس در ادامه این نامه نوشته است: پاتریاشات مسکو از ابتکار رهبران ادیان و سازمان ها برای کاهش فشارهای سیاسی و اقتصادی بر ایران و سوریه و… که با پدیده شیوع ویروس کرونا مواجهند، حمایت می کند.

آقای ابوذر ابراهیمی ترکمان چندی پیش در نامه ای به رهبران ادیان جهان خواستار اقدامی مشترک در مقابله با تحریم های ظالمانه و پایان دادن به اعمال فشار و ایجاد محدودیت علیه کشورمان شده بود.

منبع روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.