خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

عربستان از گیت های تست هوشمند کرونا در درب های مسجدالحرام استفاده کرد

این گیت ها بسیار پیشرفته بوده و مجهز به اسپری ها ضد عفونی کننده بوده و دوربین های حرارتی آن دمای بدن افراد را از شش متری تشخیص می دهند.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)؛ این گیت ها در شش درب ورودی ؛ باب الملک فهد، باب ۹۴، باب جیاد، باب بلال، باب الصفا و باب السلام نصب شده اند.
همچنین در یک برنامه جدید باب بلال برای ورود روحانیون و مسئولین امور مسجدالحرام و باب الصفا برای ورود کارکنان وخادمان مسجد الحرام اختصاص یافته است.

طبق گزارش ها، این گیت ها بسیار پیشرفته بوده و مجهز به اسپری ها ضد عفونی کننده بوده و دوربین های حرارتی آن دمای بدن افراد را از شش متری تشخیص می دهند.

“عبدالرحمن السدیس” رییس کل امور حرمین شریفین (مسجد الحرام و مسجد النبی) پیشتر اعلام کرد که طی چند روز آتی امکان اقامه نماز و طواف در مسجدالحرام و مسجد النبی برای زائران فراهم خواهد شد.

این وزارتخانه بازگشایی دو مسجد مزبور را مشروط به پایبندی به اقدامات پیشگیرانه برای در امان ماندن از ابتلا به کرونا تا زمان بازگشت اوضاع به روال عادی کرد.

منبع سنی دیلی
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.