خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بازدید نماینده کلیمیان از مقبره «استر و مردخای»

رئیس انجمن کلیمیان تهران با همراهی فرماندار شهرستان همدان از بخش های مختلف مقبره «استر و مردخای» بازدید کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)،«همایون سامه یح» ظهر امروز در بازدید از این مقبره با اشاره به شایعاتی مبنی بر آتش سوزی گسترده و تخریب آرامگاه استر و مردخای در همدان گفت: آنچه مشاهده می کنیم برخلاف شایعات منتشر شده در برخی رسانه ها است و کوچکترین مشکل و خسارتی برای زیارتگاه «استر و مردخای» به وجود نیامده‌است.

وی افزود: ادیان ابراهیمی به ویژه کلیمیان در ایران زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت های همه جانبه از سوی دولت در این کشور زندگی می کنند و شکرگزار خدمات دولت و نظام به جامعه کلیمیان هستند.

رئیس انجمن کلیمیان تهران یادآور شد: زیارتگاه استر و مردخای به طور کامل سالم است و تنها در گوشه ای مختصری دود مشاهده شده که خارج از این مجموعه بوده و آن هم در حال بررسی است و این موضوع از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی بزرگنمایی شده و اقدام به تبلیغ منفی علیه این کشور کردند.

نماینده منتخب کلیمیان در مجلس یازدهم تاکید کرد: جامعه ایرانیان یهودی و کلیمی به هیچ عنوان اجازه نمی دهد دشمنان جمهوری اسلامی ایران از آنها به عنوان ابزاری برای دستیابی مقاصد منفی خود استفاده کنند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.