خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رهبر معظم انقلاب؛ سخنران ویژه مراسم روز جهانی قدس

شورای هماهنگی تبليغات اسلامی با صدور اطلاعيه‌ای اعلام کرد:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جهانی قدس به صورت زنده و تلویزیونی با مردم سخن خواهند گفت.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)؛ متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین و ماندگارترین یادگاران احیاگر اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله وسلم) حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌کشیده فلسطین است.

روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسئله اول جهان است. آرمانی که متعلق به همه ابناء آزادی‌خواه بشر و درد مشترک همه انسان‌های عدالت‌طلب به عنوان حادثه‌ای برای موحدین و مؤمنان در اعصار گذشته، حال و آینده از روزی که مسجدالاقصی پایه‌گذاری شد تا همیشه تاریخ است.

یوم‌الله قدس روز دمیدن خون تازه در رگ‌های امت اسلامی و برافراشته‌تر کردن پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی و مقاومت توأم با امید و معنویت تا آزادی فلسطین و محو کامل غاصب قبله اول مسلمین و جرثومه فساد یعنی رژیم جعلی، کودک‌کش و نژادپرست صهیونیستی است. بی‌شک پاس داشت موضوع فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم، واجب شرعی و در هر شرایطی تعطیل‌ناپذیر است، لذا در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری شایسته و گسترده راهپیمایی سراسری، امسال روز جهانی قدس با ویژه برنامه‌ای بس گرانبها و استثنایی پاسداشته خواهد شد و آن عبارت است از: سخنرانی مقتدای مقتدر و عظیم‌الشأن امت اسلامی (مدظله العالی) بر این اساس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ( ۲ خرداد ۱۳۹۹ ـ مصادف با ۲۲ می ۲۰۲۰ میلادی) رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعت ۱۲:۰۰ (به وقت تهران) به صورت زنده با امت اسلامی سخن خواهند گفت. این سخنرانی به صورت زنده از شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی داخلی و بین‌المللی پخش خواهد شد.

به همین مناسبت و به منظور کسب فیض حداکثری از بیانات حکیمانه و راهگشای ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هیچ‌گونه برنامه‌ای تحت عنوان مراسم روز قدس در هیچ نقطه‌ای از کشور برگزار نخواهد شد.

منبع ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.