خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

 ادامه همزیستی دیرینه کلیمیان با ملت موحد ایران تحت رهبری مقام معظم رهبری 

طی بیانیه ای مطرح شد

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی در خصوص حواشی آتش سوزی در مقبره مقدس یهودیان در همدان بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)؛سیامک مره صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی در خصوص حواشی آتش سوزی در مقبره مقدس یهودیان در همدان بیانیه ای را صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

ایرانیان کلیمی به عنوان جزئی جدایی ناپذیر از ملت موحد ایران، همواره در کمال آرامش و امنیت و پشتیبانی ارگان های انتظامی به حیات خود در جمهوری اسلامی ادامه دادند. اخیراً توطئه ای از سوی برخی از رسانه‌های معاند خارجی در حال شکل‌گیری بوده و هدف آن تنها آسیب زدن به منافع ملی و ملت شریف ایران است. اینجانب به عنوان نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی هرگونه تهاجم و اسائه ادب به کنیساها، اماکن متبرکه و به ویژه زیارتگاه استرو مردخای را تکذیب می‌کنم و اطمینان دارم که با حمایت مردم شریف ایران، نیروهای انتظامی و رسانه های متعدد داخلی این توطئه شوم رسانه‌های بیگانه را نیز شکست خواهد خورد.

همزیستی تاریخی و دیرینه ایرانیان کلیمی با سایر اقشار ملت موحد ایران تحت رهبری پدر موحدان جهان مقام معظم رهبری ادامه خواهد یافت.

سیامک مره صدق

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی/

منبع خانه ملت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.