خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مسأله فلسطین با اعلام روز قدس، برای همیشه زنده خواهد ماند

عضو جنبش العمل اسلامی بحرین گفت: مسأله فلسطین با اعلام روز جهانی قدس از سوی امام خمینی(ره)، برای همیشه زنده خواهد ماند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، راشد الراشد، عضو جنبش العمل اسلامی بحرین در گفت وگویی اظهار کرد: پس از اعلام روز قدس از سوی امام خمینی(ره)، این روز جهانی پس از ۴۰ سال اینک به معیاری برای ادامه تفکر مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیستی در فلسطین تبدیل شده است.

عضو جنبش العمل اسلامی بحرین افزود: امام خمینی(ره) یاد قدس و فلسطین را در قلب همه آزادیخواهان جهان و شرافتمندان زنده نگه داشت و حمایت از قدس را به یک موضوع جهانی تبدیل کرد تا مبارزه خود را علیه رژیم اشغالگر قدس ادامه دهند.

وی ادامه داد: برخی کشورهای عربی با اقداماتی مانند برگزاری نشست های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، یهودی سازی قدس شریف و تولید و پخش فیلم هایی در تأیید اشغالگری این رژیم غاصب نشان دادند که از تفکر و فرهنگ مقاومت دردها کشیده اند، ولی بدانند که با چنین کارهایی نخواهند توانست به اهداف خود برسند.

راشد الراشد در پایان خاطر نشان کرد: مسأله فلسطین با اعلام روز جهانی قدس برای همیشه زنده خواهد ماند و امت های عربی واسلامی بر خلاف حاکمان خود، یاد فلسطین را زنده نگه خواهند داشت.

شایان ذکر است که روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که امام خمینی در سال ۱۳۵۸ش (رمضان ۱۳۹۹ هجری قمری) آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

در این میان نیز کمپین روز جهانی قدس همراه با گروه‌های مقاومت و آزادگان جهان با هشتگ‌های #القدس_درب_الشهداء و #FlyTheFlag از ساعت ۶:۳۰ امروز (پنجشنبه) تا عصر روز شنبه در شبکه‌های اجتماعی برگزار خواهد شد.

منبع رسا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.