خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نماینده کلیمیان در مجلس: یهودیان عالم علیه فاجعه صهیونیسم قیام کنند

نماینده کلیمیان ایران در مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال سواستفاده از دین یهود است، گفت: علاوه بر وظیفه انسانی، وظیفه دینی همه یهودیان است که علیه فاجعه صهیونیست در جهان قیام کنند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی طی گفت‌وگویی با اشاره به فرارسیدن روز قدس، گفت: اگر چه به خاطر شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها در مراسم امسال وجود دارد، ولی می‌توان از طرق دیگر پیام حمایت از ملت فلسطین و انزجار از رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

وی افزود: تجمع و راهپیمایی تنها بخشی از اقداماتی است که ما در این روز انجام می‌دهیم و می‌توان به جای آن با سخنرانی‌ها و اعلام حمایت‌ها و فضاسازی‌ها در فضای مجازی در حمایت از ملت فلسطین، این روز را زنده‌تر از قبل نگه داشت.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته حمایت از حقوق مظلومان و مستمندان در جهان مربوط به یک روز نیست و همه روز متعلق به مستضعفان جهان است و می‌توان برای احقاق حق مظلومین قیام کرد.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: وظیفه انسانی همه انسان‌ها است که در این روز و در روزهای دیگر برای احقاق حق ملت فلسطین اقدام کنند و اعتراض و انزجار خود از رژیم صهیونیستی را اعلام دارند.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی افزود: رژیم صهیونیستی به دنبال سوءاستفاده از دین یهود است و هیچ پایبندی به اصول این دین ندارد، به عنوان مثال نخست‌وزیر آن به خاطر دزدی بازداشت است. از سوی دیگر در موارد متعددی شاهد سابقه دزدی و مفاسد اخلاقی در پرونده نخست‌وزیر و رؤسای قبلی این رژیم بوده‌ایم.

وی اظهار داشت:‌ همانطور که گفتم صهیونیست‌ها هیچ پایبندی به اصول دین یهود ندارند و علاوه بر وظیفه انسانی، وظیفه دینی همه یهودیان در سراسر عالم است که علیه این رژیم قیام کنند.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: همانطور که مسلمانان علیه بن‌لادن و امثال آن که به دنبال سوءاستفاده از دین اسلام هستند برمی‌خیزند و اعتراض و انزجار خود را اعلام می‌کنند، یهودیان عالم نیز باید علیه فاجعه‌ای همچون صهیونیست برخیزند و اعلام برائت کنند.

منبع فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.