خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

صهیونیست ها، مانع اقامه نماز شهروندان فلسطینی در مسجد«ابراهیمی» شدند

با وجود بازگشایی مسجد ابراهیمی، صهیونیست ها از ورود شهروندان برای اقامه نماز در این مسجد جلوگیری کرده و تعدادی را بازداشت کردند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، براساس اعلام منابع محلی فلسطین، نظامیان رژیم صهیونیستی تعدادی از نمازگزاران را بازداشت کرده و موانع آهنی در ورودی مسجد گذاشتند.

تنها ده ها نمازگزار فلسطینی بعد از سه ماه تعطیلی مساجد موفق شدند با وجود تدابیر امنیتی صهیونیست ها، نماز صبح را در مسجد «ابراهیمی» اقامه کنند.

نظامیان رژیم صهیونیستی از ورود بیش از ۵۰ نمازگزار به مسجد ابراهیمی جلوگیری کرده و مانع اقامه نماز فلسطینی ها در صحن های بیرونی مسجد شدند.

«حفظی ابوسنینه»، مدیر اوقاف الخلیل اقدام اشغالگران در قلع و قمع شهروندان و بستن درهای ورودی الکترونیکی و ایجاد مانع در ورود و خروج نمازگزاران را محکوم کرد.

ابوسنینه تاکید کرد: اقدام اشغالگران علیه مسلمانان در ورود به مسجد ابراهیمی هتک حرمت آشکار است و باعث خدشه دار شدن احساسات مسلمانان می شود.

مدیر اوقاف الخلیل گفت: با وجود تلاش اشغالگران به منظور تسلط بر مسجد ابراهیمی، این مکان اسلامی باقی خواهد ماند.

ابوسنینه از شهروندان خواست در این مسجد حضور یافته و در آن نماز بخوانند.

مقامات صهیونیستی در راستای اقدامات یهودی سازی برای مسلمانان در جهت ورود به مسجد ابراهیمی محدودیت ایجاد می کنند و موانع آهنی در ورودی های آن قرار می دهند.

منبع شبستان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.