خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

عامل انتشار مطالب توهین آمیز به مقدسات دینی اهل سنت در فضای مجازی دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار مطالب توهین آمیز به مقدسات دینی اهل سنت در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در پی رصد و پایش روزانه کارشناسان پلیس فتا سیستان و بلوچستان مشخص شد شخصی با ایجاد صفحه شخصی توئیتر مطالبی همسو با معاندان نظام علیه مقدسات دینی اهل سنت منتشر کرده و سعی در تحریف و تشویش افکار عمومی داشته است.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان بلافاصله اقدامات تخصصی خود را جهت شناسایی عامل انتشار این مطالب توهین آمیز آغاز و با بررسی های فنی و اطلاعاتی او را در شهر مشهد ردزنی کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده طی هماهنگی های دادستان شهرستان زاهدان با دادستانی مشهد صبح امروز عامل انتشار این مطالب توهین آمیز را با همکاری پلیس فتا خراسان رضوی دستگیر کردند.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: متهم ۵۰ ساله در بازجوئی های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به بزه انتسابی اعتراف و ضمن ابراز پشیمانی از عمل خود بیان داشت که قصد توهین به مقدسات را نداشته و صرفاً جهت خودنمایی بوده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات از متهم این پرونده بیان داشت: کاربران اینترنتی باید دقت کنند که حتی باز نشر مطالب توهین آمیز و خلاف واقع نیز جرم محسوب شده و مجازات آن در قانون لحاظ شده است، لذا شهروندان باید دقت داشته باشند که ضمن هوشیاری نسبت به عدم باز‌نشر اینگونه مطالب، در صورت عضویت ناخواسته در گروه‌ها و کانال‌های مشکوک و منحرف به سرعت گروه را ترک کرده و آنرا به پلیس فتا گزارش دهند.

منبع سنی دیلی
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.