خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

واکنش کشیش مشهور به کشته شدن جوان سیاهپوست آمریکایی؛ آدمکشی را آدمکشی بنامید

کشیش جسی جکسون در واکنش به کشته شدن یک جوان سیاهپوست به دست نیروهای پلیس آمریکا خطاب به فرماندار مینه ‌سوتا گفت: «آدمکشی را آدمکشی بنامید».

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، جسی جکسون، یکی از نمادهای مبارزه سیاسی و اجتماعی دهه های اخیر ایالات متحده آمریکا، از نزدیکان مارتین لوترکینگ، رهبر حقوق مدنی آمریکا و صدای فریاد میلونها رنگین پوست آمریکایی به حاشیه رانده شده و از نظر عده ای الگوی باراک اوباماست.

حالا این نمادهای مبارزه سیاسی و اجتماعی دهه‌های اخیر در ایالات متحده آمریکا در واکنش به کشته شدن جوان سیاهپوست به دست نیروهای پلیس آمریکا گفت: به فرماندار [مینه‌سوتا] گفتیم که باید آدمکشی را آدمکشی بنامید.

وی افزود: هیچ دلیلی برای سازش در این مورد وجود ندارد. وقتی پایتان را بیخ گلوی آدمیان آنقدر فشار می‌دهید که نفسشان در نمی‌آید، شما آنها را به قتل رسانده‌اید.

این کشیش آمریکایی در دهه هشتاد میلادی دوبار برای ورود به کاخ سفید وارد کارزار انتخاباتی درون حزبی دمکراتها شد، هر چند در این راه توفیقی به‌دست نیاورد اما دست از فعالیت و مبارزه برنداشت.

منبع محبت نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.