خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کتاب مقدس در دستان اهل قدرت؛ تصویر آشنایی برای تاریخ

رشته توئیترهای خبرنگار بى بى سى فارسى در نیویورک، هنگام تظاهرات اعنراض آمیز آمریکایی ها به قتل مرد سیاپوست

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، بهمن کلباسى، خبرنگار بى بى سى فارسى در نیویورک، هنگام تظاهرات اعنراض آمیز آمریکایی ها به قتل سیاپوست، در صفحه توئیتر خود نوشت:

لحظات عجیب در دوران ریاست جمهوری ترامپ زیاد بوده ولی آنچه دقایقی پیش رخ داد به نظرم حیرت‌آورترین بود به نظرم.

اول تظاهرکنندگانی که کاملا مسالمت‌آمیز در مقابل کاخ سفید گردهم آمده بودند را به یکباره با کمک ارتش آمریکا با گاز اشک آور و خشونت از محل خارج کردند.

سپس ترامپ که خبر در پناهگاه رفتنش منتشر شده بود، اول درون کاخ‌سفید آمد جلوی دوربین و گفت آماده است ارتش را برای کنترل تظاهرکنندگان به ایالت‌ها بفرستد. (قانون می‌گوید فقط در صورت تقاضای فرماندار یک ایالت، ریس جمهوری می‌تواند ارتش را بفرستد)

بعد ترامپ پیاده به همراه تعدادی مقام در میان حفاظت چند لایه پلیس از کاخ سفید خارج شد و از درون پارکی که تا چند دقیقه پیش پر از معترض بود گذشت و رو به روی کلیسایی که پنجره‌هایش را با تخته پوشانده بودند ایستاد و کتاب انجیل را جلوی دوربین‌ها بالا گرفت.

و بعد از چند دقیقه ایستادن و دعوت از وزرای دفاع، دادگستری، سخنگوی کاخ سفید و مشاور امنیت ملی به عکس دست جمعی، به کاخ سفید برگشت. فرماندار نیویورک بلافاصله گفت این لحظه‌ای «شوک آور» بود که ریس جمهوری آمریکا ارتش را بفرستد تا مردم را از محل خارج کنند تا او بیاید با انجیل عکس بگیرد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.