خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تسلیت رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب به مناسبت درگذشت دکتر رمضان عبدالله

تجربه گران‌سنگ مقاومت اسلامی می‌رود تا خود را به عنوان الگوی برتر در مواجهه با همه مستکبران عالم بر کرسی بنشاند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در پیامی درگذشت دکتر رمضان عبدالله، دبیرکل سابق جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت جناب دکتر رمضان عبدالله شلح، دبیرکل سابق جهاد اسلامیِ فلسطین مایه تأسف و تأثر گردید.

بی‌تردید، تأسیس جهاد اسلامی در کنار حماس نقطه عطفی در تاریخ مبارزات مردم مظلوم فلسطین بود که مقوله مقاومت اسلامی را با تکیه بر ایمان و بصیرت امت اسلامی، به دور از مرزبندی‌های قومی و مذهبی، و با دست شستن از دولت‌های سست‌عنصر و سازمان‌های ناتوان بین‌المللی رقم زد و رونق بخشید.

اینک که در فقدِ استاد رمضان عبدالله به سوگ نشسته‌ایم، با یادکردی از بنیان‌گذار فقیدِ جهاد اسلامی، مرحوم فتحی شقاقی، می‌توانیم با قاطعیت اعلام کنیم که تجربه گران‌سنگ مقاومت اسلامی می‌رود تا ثمرات خود را یکی پس از دیگری بچیند و برگیرد و خود را به عنوان الگوی برتر در مواجهه با همه مستکبران عالم، به دور از سازش‌کاری تجدیدنظرطلبان و نیز خشونت‌های کورِ تکفیریان بر کرسی بنشاند.

این‌جانب ضمن تسلیت این مصیبت سنگین به پرچمدار مقاومت اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و همه هم‌رزمان این فقیدِ غالی در جهاد اسلامی و حماس، از خداوند متعال می‌خواهم که به آحاد امت اسلامی توفیق حفظ و تقویت میراث مقاومت اسلامی را عنایت فرماید!

سید ابوالحسن نواب

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.