خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ضرورت بازنگری قوانین شهرداری‌ها در مجلس / دولت از شهرداری‌ها حمایت کند

شهردار تبریز با تاکید بر ضرورت بازنگری قوانین شهرداری‌ها در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت واحد شهری باید در شهرها اجرا شود.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، ایرج شهین باهر روز گذشته در دیدار آرا شاهوردیان، نماینده ارامنه تهران و شمال ایران در مجلس شورای اسلامی با او گفت: قوانین شهرداری ها مربوط به چندین سال قبل بوده و به روز نیست که امیدواریم نواقص و مشکلات این قانون توسط نمایندگان فعلی مجلس برطرف شود.

شهردار تبریز با انتقاد از نبود مدیریت واحد شهری در شهرها گفت: مدیریت واحد شهری در اکثر کشورهای جهان وجود دارد ولی در ایران مدیریت واحد شهری اجرا نشده و باید این قانون در مجلس اصلاح شده و جهت اجرایی شدن پیگیری شود.

وی افزود: چند روز پیش یک خیابان در تبریز به صورت اساسی آسفالت شده و بعداز آسفالت ریزی یکی از ادارات اقدام به تخریب آسفالت و اجرای عملیات  کرده است. وقتی هماهنگی بین ادارات وجود ندارد و مدیریت واحد شهری نیز نداریم مسائل و مشکلات این چنینی پیش می آید.

شهین باهر ادامه داد: در برخی مواقع مشاهده می کنیم که مسیر را می دانیم و با آسیب ها نیز آشنا هستیم ولی یک قانون ناکارآمد و ناقص باعث فساد و ایجاد مشکلات زیادی می شود که از نمایندگان این دوره مجلس شورای اسلامی انتظار داریم برای به روز کردن برخی از قوانین همچون قانون شهرداری ها همت کنند.

شهردار تبریز با اشاره به جوانگرایی در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مدیران جوان در مناسب مدیریتی مختلف و نمایندگان جوان در این دوره مجلس شورای اسلامی همانطوری که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم تاکید نمودند نوید روزهای خوبی را می دهد چراکه جوانان خوش فکر و دارای تفکرات جدید هستند و استفاده از نیروی جوان در امور اجرایی باعث تحول می شود.

بررسی کاستی های قوانین مربوط به شوراها و شهرداری ها در مجلس 

آرا شاهوردیان نیز در این دیدار گفت: به عنوان نماینده کل مردم ایران تلاش می کنم تا در چارچوب وظایف خودم و با همکاری نمایندگان این استان در مجلس قوانین مربوط به شوراها و شهرداری ها را به روز کرده و نواقص آنها را برطرف کنیم.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب و ضرورت استفاده از جوانان در دوره جدید انقلاب اسلامی اظهار داشت: با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت استفاده از جوانان در پست های مدیریتی و اجرایی باید تلاش کنیم تا از نیروهای جوان و کارآمد استفاده شود.

منبع آلیک
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.