خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

انتشار کتاب «علمای شیعی و حمایت از فلسطین» در بغداد

رایزنی فرهنگی ایران در بغداد کتاب «علمای شیعی و حمایت از فلسطین» را در عراق منتشر و در میان مراکز مختلف توزیع کرد. 

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، این کتاب عربی با عنوان «علماء الشیعه و نصره القضیه الفلسطینیه» از سوی رایزنی فرهنگی ایران در بغداد چاپ، منتشر و توزیع شد.

این کتاب به مناسبت روز جهانی قدس در سال ۱۳۹۹ با حمایت این مجموعه منتشر شده است. صلاح عبدالرزاق، مؤلف این کتاب یکی از مشهورترین نویسندگان اسلامگرای عراقی است که بیش از ۲۳ کتاب مشهور و مهم (علاوه بر صدها مقاله و یادداشت با موضوعات مختلف سیاسی و اجتماعی) در کارنامه خود دارد.

در این کتاب به موضوعی پرداخته می‌شود که تاکنون کسی مطرح نکرده است و آن اینکه رسانه‌های مخالف ادعا می‌کنند که روز قدس بهانه‌ای برای بسط نفوذ ایران در جهان اسلام است و ایران فقط به دنبال منافع ملی خود است. این رسانه‌های مزدور و مغرض ادعا می‌کنند که مراجع نجف هرگز به روز قدس توجهی نداشته و ندارند.

ده‌ها هزار نسخه الکترونیک از این کتاب در روز قدس برای سازمان‌ها و گروه‌های مجازی و شخصیت‌های مختلف ارسال و نسخه‌های چاپی آن نیز در میان حشدالشعبی، احزاب اسلامی، حوزه‌های علمیه و دفاتر مراجع، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های عراق توزیع شد.

منبع سازمان فرهنگ و ارتباطات
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.