خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کشتار مسلمانان نشانه‌ای از اسلام‌هراسی است

ماموستا سید عبدالقادر حسینی امام جمعه سروآبادبه گزارش ادیان‌نیوز، ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سروآباد گفت: امروز دشمنان اسلام و مسلمین با انواع نقشه‌ها و توطئه‌های شوم و شیطانی به جنگ مسلمانان آمده‌اند و تمام توان و تلاش خود را برای ضربه زدن به اسلام به کار بسته‌اند.

وی افزود: حمله به مسجد نیوزیلند و به شهادت رساندن بیش از ۵۰ نفر از نمازگزاران و زخمی کردن ۵۰ نفر دیگر نمونه آشکاری از وحشت غرب و شرق از گسترش دین مبین اسلام و نمونه‌ای واضح از نقض حقوق بشر است.

امام جمعه سروآباد تاکید کرد: کشورهای غربی و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل که از دموکراسی حرف می‌زنند چرا در مقابل این جنایت وحشیانه و دور از انسانیت سکوت کرده‌اند.

وی یادآور شد: اگر غیر از مسلمانان مسیحیان یا سایر ادیان در این ماجرا کشته می‌شدند بدون تردید تمام دشمنان که در رأس آنها آمریکا قرار دارد آشفته و پریشان شده و واکنش تندی نسبت به آن نشان می‌دادند و چه‌بسا که آن را از جانب مسلمانان می‌دانستند.

ماموستا حسینی اظهار داشت: جهان اسلام و مسلمانان سراسر این کره خاکی از این جنایت وحشیانه و ضد بشری در ماتم و عزا هستند و خواستار برخورد جدی با عاملان این حادثه تروریستی هستند اما متاسفانه کشورهای به ظاهر طرفدار دموکراسی خود را به بی‌خوابی و غفلت زده‌اند.

وی تاکید کرد: دشمنان اسلام به‌ویژه آمریکا، اسرائیل و انگلیس به یقین بدانند که حامی و پشتیبان دین اسلام و مسلمین خداوند متعال است و از دین و بندگان خود در برابر دشمنان محافظت می‌کنند و طبق آیه قرآن کریم پیروزی نهایی از آن مسلمانان است.

امام جمعه سروآباد با تبریک سال جدید و نوروز گفت: آغاز سال جدید و نوروز همیشه برای ما نوید روزهای خوب و سالی پر از خیر و برکت است و امیدواریم که در سال جدید مشکلات اقتصادی و سختی‌ها پایان یافته و همه ملت ایران در رفاه و آسایش باشند.

وی افزود: آغاز سال جدید مقارن با ولادت حضرت امام علی (ع) بود و این تقارن با میلاد امام علی (ع) نویدبخش سالی پر از خیر و برکت برای همه مسلمانان جهان به‌ویژه ملت ایران اسلامی است.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی بیش از ۵۰ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

انتهای پیام

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.