خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اصول و تعالیم ارتدوکس

کتاب اصول و تعالیم ارتدوکس تبیین‌کننده آموزه‌های اصلی دین مسیحیت ارتدوکس است که پایه و اساس دین مسیحیت را تشکیل می‌دهند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، اصول و تعالیم مسیحیت، مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های دینی مسیحیت ارتدوکس و به معنای «مطالعه» و «شیوه‌های متقاعد ساختن» است که از واژه یونانی κατηχέω «به خاطر سپردن» و «شرح دادن» گرفته‌شده است.

کتاب حاضر توسط استاد روحانی ایوان الکساندرویچ گلوخوف به نگارش درآمده و تبیین‌کننده آموزه‌های اصلی دین مسیحیت ارتدوکس است که پایه و اساس دین مسیحیت را تشکیل می‌دهند.

کتاب حاضر بر اساس جلسات درس ایوان گلوخووف برمبنای اصول مسیحیت ارتدوکس و در تطابق کامل با آثار اولیای دین تألیف شده است.

این کتاب انعکاس دنیای درونی نویسنده است و اعتقادات شخصی وی، امید و محبت به خداوند را همچون اشتیاقی سوزان برای بیدار کردن و تحکیم باورها در خوانندگان نشان می‌دهد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم «برای خواندن و بهره بردن از کتاب مقدس به چه چیز نیاز است؟ باید خود را آماده کنیم زیرا در مقابل ما کتاب خداوند قرار دارد. گناهان به ما اجازه درک مفاهیم کتاب مقدس را نمی‌دهند. وقتی به سراغ این کتاب می‌رویم، باید تمام توجه خود را متمرکز کرده، قلب و جسم را پاک ساخته و صلیب بکشیم. برای کشف معانی کتاب مقدس باید هدف مشخصی داشته باشیم؛ تحکیم ایمان در خود، پاک کردن خود از گناهان و تعالی روح».

مشخصات کتاب
ناشر: انتشارات دانشگاه
نویسنده: ای.آ. گلوخوف (مترجم: فرزانه شفیعی)
صفحه: ۴۴۰
نوبت چاپ: اول
تاریخ چاپ: بهار ۱۳۹۷

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.