خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

گردانندگان شبکه های ماهواره ای خارجی چه اهدافی را دنبال می‌کنند؟

در سال های اخیر تعداد شبکه های ماهواره ای فارسی زبان که از خارج کشور مدیریت می شوند زیاد شده است. این شبکه ها در قاب های مختلف مانند سریال، کارتون و علی الخصوص برنامه های مذهبی فعالیت می کنند.

ردنا (ادیان نیوز) – شبکه های غیر مذهبی که تکلیفشان معلوم است که هدفشان از بین بردن فرهنگ اسلامی در کشور عزیزمان می باشد. اما شبکه های ماهواره ای به ظاهر دینی و مذهبی، افکار و عقاید اسلام اصیل را نشانه گرفته و از دیگر اهدافشان از بین بردن وحدت در ایان اسلامی مباشند.

در کلیپی که چند روز پیش یکی از دوستانم برایم ارسال کرد دیدم که کارشناس یکی از این شبکه ها، حرف هایی را به زبان می آورد که نتیجه اش تنها اختلاف میان شیعه و سنی بود.

کارشناسان این شبکه های ماهواره ای دانسته یا ندانسته برای دریافت پول های کاغذی، تیشه به ریشه اسلام میزنند و با ترویج افکار تکفیری می خواهند تمام کشورهای اسلامی را مانند عراق و سوریه به ویرانه تبدیل کنند.

لازم است تمامی جوانان با هدایت علمای گرامی، از دیدن این شبکه های منع شوند تا خدایی ناکرده روزهایی مانند کشورهای اسلامی جنگ زده را مشاهده نکنیم.

علما وظیفه سنگینی بر عهده دارند آن هم تبلیغ اسلام ناب محمدی به جوانان هستند. علما باید دین را به این جوانان معرفی نمایند نه کانال های ماهواره ای که برای رسیدن به منافع شخصیشان، دین را آن گونه که می خواهند در گوشمان می خوانند.
(به قلم محمد عبدالرحمن شه بخش)

منبع سنی دیلی
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.