خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ماهاتیر محمد: مسلمانان روی نبرد با اسرائیل متمرکز شوند

ماهاتیر محمد گفت: مسلمانان باید توجه خود را به نبرد با اسرائیل متمرکز کنند که از سوی کشورهای غربی در سرزمین آوارگان فلسطینی تأسیس شده است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، «ماهاتیر محمد»، نخست وزیر سابق مالزی در جریان گفتگو با یک رسانه لبنانی گفت: مسلمانان باید جنگ میان خود را متوقف کنند و بجای آن بر «دشمن اسرائیلی» متمرکز شوند.

نخست وزیر سابق مالزی افزود: می دانم که قدرت‌های بزرگی هستند که به دنبال بی ثباتی در میان کشورهای اسلامی هستند، اما ما با جنگ و اختلاف میان خود در واقع به اسرائیل کمک می‌کنیم.

به گفته وی، مسلمانان باید توجه خود را به نبرد با اسرائیل متمرکز کنند که از سوی کشورهای غربی در سرزمین آوارگان فلسطینی تأسیس شده است.

ماهاتیر محمد در ادامه بر عدم شناسایی موجودیت رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد و گفت: از ابتدای امر، اسرائیل را به رسمیت نشناختیم و تا کنون نیز میان ما و اسرائیل هیچ رابطه دیپلماتیکی وجود ندارد و همیشه آن را محکوم کرده‌ایم اما بدبختانه برخی کشورهای دیگر سیاست‌های متفاوتی در پیش گرفته‌اند.

سیاستمدار ۹۴ ساله مالزی همچنین پیشنهاد کرد که مسلمانان به جای حمله به کشورهای غربی و آمریکا، باید از جنبش حقوق سیاه پوستان حمایت کنند.

ماهاتیر محمد همواره از حامیان حقوق فلسطینیان به شمار می‌رود و در زمان زمامداری در مالزی نیز با میزبانی کنفرانس اسلامی، حمایت گسترده بسیاری را از موضوع فلسطین و آزادی قدس دنبال کرد.

منبع رسانه ها
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.