خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تخفیف ۴۵ درصدی کتاب «اخلاق جنگ در اسلام و مسیحیت»

ویژه محققان حوزه ادیان؛

کتاب «اخلاق جنگ در اسلام و مسیحیت» نوشته محمد کاشانی و آزاده شیرودی با تخفیف ۴۵ درصدی ویژه محققان حوزه ادیان به فروش می رسد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوزاخلاق جنگ (حقوق بشر دوستانه) در اسلام و مسیحیت که به قلم محمد کاشانی و آزاده شیرودی از سوی انتشارات بوستان کتاب به چاپ رسیده با تخفیف ۴۵ درصدی ویژه محققان حوزه ادیان به فروش می رسد.

معرفی مختصر کتاب

از آنجا که امروزه تبلیغات رسانه‌ای، نگاهی پدید آورده‌اند، مبنی بر این‌که اسلام دین خشونت و جنگ است و مسیحیت، دین صلح. کتاب پیش رو گامی محققانه برای نقد این دیدگاه و ارائه نگاهی واقع‌بینانه و منصفانه به اخلاق جنگ در اسلام و مسیحیت است.

موضوعات مطرح در حقوق بشردوستانه بسیار گسترده و جزئی است، لذا ملاک فصل‌بندی کتاب بیشتر مواردی بوده است که ادیان درباره آن دستورالعملی صادر کرده‌اند و دارای جنبه اخلاقی و حقوق بشری است.

هدف از تدوین این اثر فقط بازخوانی نظریات مطرح در متون مقدس و الهیات دو دین اسلام و مسیحیت است تا بتوانیم به‌طور خلاصه درک صحیح‌تری از دیدگاه‌های فقهی، حقوقی و اخلاقی این دو دین در موضوع جنگ به دست آوریم و نقاط اشتراک و افتراقشان را دریابیم. از فصول این کتاب، قوانین و شیوه‌های جنگ، امنیت اشخاص درگیر جنگ را می‌توان برشمرد.

تخفیف 45 درصدی کتاب «تاریخ جنگ در متون مقدس اسلام و مسیحیت» برای محققان حوزه ادیان

منبع رسانه ها
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.