خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سید محمد عرشیانفر کیست / فرکانس و راز جذب ثروت در مؤسسه عرشیان‌

سید محمد عرشیانفر که مؤسس و مدیرعامل مؤسسه بین‌المللی عرشیان است؛ خود را مبدع و طراح دوره‌های آموزشی تخصصی همچون پولسازی، لایف پلاس، کسب و کار می‌داند در حالی که این دوره‌ها به عناوین مختلف از سوی دیگران در سطح کشور و جهان تدریس می‌شود.

به گزارش ردنا (ادیان نیوزقانون جذب سال ها است که از سوی سخنرانان و نویسندگان متعدد در جهان ترویج می‌شود، گویندگانی که می‌کوشند قانون جذب را مطابق فرهنگ مخاطبان‌شان بیان کنند و احساس آنها را برانگیزند. اما معمولاً این گفته مورد نقد و بررسی قرار نمی‌گیرد. سید محمد عرشیانفر کیست

گروهی آن را می‌پذیرند و سرگرم می‌شوند و گروه دیگر بی‌تفاوت از کنار آن می‌گذرند، در حالی که ترویج این خرافات بر زندگی تمام مردم تأثیر می‌گذارد و از پیامدهای نامطلوب آن به سادگی نمی‌توان جلوگیری کرد.

یکی از این سخنرانان فردی است به نام سید محمد عرشیانفر که با راه‌اندازی مؤسسه عرشیان یا گروه بین‌المللی عرشیان با سوء استفاده از احساسات، عواطف، رؤیای موفقیت و … موفقیت مالی زیادی کسب کرده است.

وی که مؤسس و مدیرعامل مؤسسه بین‌المللی عرشیان است؛ خود را مبدع و طراح دوره‌های آموزشی تخصصی همچون دوره پولسازی، دوره لایف پلاس، دوره مربیگری زندگی و دوره مربیگری کسب و کار می‌داند در حالی که این دوره‌ها به عناوین مختلف از سوی دیگران در سطح کشور و جهان تدریس می‌شود و همه برگزار کنندگان نیز خود را مبدع این دوره‌ها می‌دانند.

عرشیانفر با انتشار فایل‌هایی تحت عنوان «فرکانسیک» مبالغ کلانی از مخاطبان خود دریافت می‌کند، به طوری که فایل فرکانسیک عزت‌ نفس و اعتماد‌ به‌ نفس، کاریزما و ارتباط موثر، اشتغال و تحول کاری، جذب اتفاقات مثبت و بخشش که در بخش محصولات سایت مؤسسه خود معرفی کرده‌است به مبلغ دومیلیون و سیصد وچهل هزار تومان به فروش می‌رسد.

در رزومه عرشیانفر تألیف کتاب‌های «مثبت‌اندیشی از منظر قرآن کریم»، «شادی و غم از دیدگاه قرآن و اهل بیت(ع)»، «اصول خوشبختی از نگاه قرآن کریم و اهل بیت(ع)، «کارآفرینی و اشتغال‌زایی و کسب درآمد از دیدگاه قرآن کریم و اهل بیت‌(ع)» و کتاب «قرآن کریم و قانون جذب» به عنوان تألیفات وی نام‌ برده شده است در حالی که این کتاب‌ها را به همراه فردی به نام فاروق صفی‌زاده نوشته است و در سایت عرشیان هیچ نامی از وی برده نشده است.

عرشیانفر که دارای تفکرات التقاطی است در مباحث خود از برخی آموزه‌های دین اسلام نیز استفاده می‌کند. به طور مثال درباره دیدگاه اسلام و قرآن در رابطه با تفکر مثبت می‌گوید: « اساس و مبنای دین مبین اسلام بر نگرش مثبت به انسان‌ها، اتفاقات و برداشت انسان‌ها از مسائل زندگی است. زندگی ائمه ما با وجود مصائبی که بر آنها وارد شده هیچگاه باعث نشد که آنان توکل به خدا و تفکر مثبت خود را از دست دهند.

یکی از تلخ‌ترین اتفاقات بشری در طول تاریخ، برای امام حسین (ع) و خانواده محترم ایشان در تاریخ ۶۴ هجری در صحرای کربلا اتفاق افتاد که خروجی این حادثه تلخ، کشته شدن ایشان و ۷۲ تن از شریف‌ترین انسان‌های روی زمین و آوارگی و اسارت فرزندان و خواهر بزرگوارشان بود؛ ولی بیان جمله ملکوتی با نگاه زیبا از زبان خواهر بزرگوارشان حضرت زینب (س) نشان‌دهنده جوهره دین مبین اسلام است که فرمودند “ما رایت الا جمیلا”».

البته عرشیانفر توضیح نمی‌دهد که اگر تفکر مثبت تغییری در واقعیت‌های زندگی و رسیدن به آرزوها دارد، چرا تفکر مثبت امام حسین(ع) و حضرت زینب کبری(س) از روی دادن فاجعۀ کربلا جلوگیری نکرد. چرا تفکر مثبت پیامبر(ص) و امام علی(ع) از مصائب و رنج‌های زندگی آنان جلوگیری نکرد و موجب نشد که آنان به تمام خواسته‌هایشان برسند.

منبع جمن نیوز
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.

22 نظرات
  1. سعید بیدار می گوید

    جسارتا راههای شروع موفقیت در کسب و کار و بازاریابی و فروش و مدیریت نیروی انسانی

  2. نورا می گوید

    کسی که حضرت ابالفضل و دستهای ایشون رو مسخره میکنه (که من بارها توی فایلهاش شنیدم!) نمیتونه معتقد به اسلام و شیعه باشه. عرشیانفر یه شیاد کلاهبرداره. فقط من موندم چرا این هشتصد هزار نفر که بلا نسبت مثل گوسفند دنبال هر کسی راه میافتن اجازه میدن ایشون جیبشون رو بزنه؟! ایشون چه حضرت ابالفضل مستجاب الدعوه تا قیامت را مسخره بکنه چه نکنه، کسانی که حواسشون جمعه اجازه نمیدن چنین افرادی به بازی بگیرندشون. ضمنا، من خودم مستقیما از کسی شینیدم که همسر ایشون که فرد معتقدی هم بوده، پس از انجام تمام ذکرها و تمریناتی که ایشون ادعا میکنه معجزه میکنه، هیچ نتیجه ای نگرفته و حالا به کل از قرآن هم رو برگردونده! خسته نباشی عرشیانفر شیاد! البته اسم واقعیش هم عرشیانفر نیست. فامیلیش را عوض کرده.

  3. جواد می گوید

    این اساتید حراف و کذاب هستن اکثرا

  4. محمد می گوید

    امثال اینجور اساتید تقلبی و حقه باز زیادن اینها اگر ثروتمند هستند چرا پکیج های ثروت را به مردم میفروشند؟ مگر اینها به پول این پکیج ها نیاز دارند؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. علی قدیمی می گوید

    ای که با نامت جهان آغاز شد
    دفتر ماهم به نامت باز شد
    دفتری که از نام تو زیور گرفت
    کارش از چرخ هم بالاتر گرفت
    سلام سیدجان. چندتاکلیپ از راز جذب میخواستم ببینم. از کجا میتونم دانلود کنم.
    خیلی لطف میکنید راهنماییم کنید. البته این چندتا کلیپ رو رایگان میخواستم. بی نهایت ازتون سپاسگذارم. من ۵۰ سال دارم. راننده سنگین هستم. دوتا پسر زیر ۲۰ سال دارم که پیش مادرشون هستند. ومنم فعلا تنها زندگی میکنم. به علت بیماری که یهویی هاوار شد به سرم. حدود ده سال طول کشید تا تونستم نوع بیماریم رو مشخص کنم وپیگیری درمانش شدم. در نهایت بعد از چند نوبت عمل جراحی وحذف نودسانتیمتر از روده کوچکم. حالا باوجود عوارض ناشی از بیماری وازدست دادن دقیقن هر چه که داشتم و۷۰% نتوانی ونارسایی وعدم جذب چند ویتامین + کلسیم که آسیب‌های بسیار جدی وجبران نشدنی بهم وارد کرده به ناچار مجبور به ادامه زندگی هستم. اما چیزی که اذیتم میکنه شرایط موجود است که نمیتونم تحمل کنم وباید این شرایط رو تعقیر بدم. چند روز پیش به اصرار والبته تکرار زیاد یکی از کلیپهاتونودیدم. وانگار خدا بود که می‌خواست منو با شما آشنا کنه. تمام اون کلیپ انگار داشت بامن وفقط برای من وشرایط فعلی من حرف می‌زد. کلیپ بعدی وبعد ی وبعدی الان دو روز میشه شاید شش یا هفت کلیپ البته موضوعاتش متفاوت بود ولی انگار همون چیزی رو که دنبالش بودم پیدا کردم. البته بعضی هاشونو دوباره و برای سومین بار هم دیدم. من نمیتونم مثل بیرانوند و معروف و… بقیه رقمی بهتون بدم که بتونه راضی تون کنه ولی شما میتونید برای یک نفر بدون هزینه و حتی بهترین مشاوره و راهنمایی ها رو بدین ومنم همین الان بهتون قول میدم بلافاصله وهمینکه وضعیت موجود تعقیر کرد به پاس زحماتتون وقول امروزم. هزینه نه نفراز کسانی که حال امروز منو دارن و تمام موجودیتشون به مویی بند است رو پیدا میکنم وهزینه هاشون رو پرداخت میکنم. قول قول
    عزیزی که تو گروه سید داری زحمت میکشی وحالا کامنت منو میخونی خداقوت وخسته نباشی الان ازتون خواهش میکنم تو گروهتون این کامنت رو عنوان کن تا بچه های دیگه گروهتون هم در جریان باشند.انشالله فرشته نجات من تو گروه شما باشه. ۰۹۰۱۰۱۹۰۳۷۸ شماره تماس موفق باشید.

  6. مهسا نجفی می گوید

    منتقد عزیز که این محتوا رو منتشر کردی،روی صحبتم با شماست
    شما انقدر دانش معنویت محدوده و فکرت که کوتاهه که مثل یه بچه ی ده ساله میگی امام حسین اگه میتونست با فکر مثبت یه کاری کنه چرا جلوی مرگ خودش رو نگرفت! یعنی واقعا شما هنوز درک نکردی که این خواسته ی امام حسین بوده…حتی هنوز درک نکردی تمام اتفاقات این جهان وجه حقیقی و وجه ظاهری دارن و هرچیزی که تو اسمش رو بد میذاری الزاما بد نیست..قطعا به این درک هم نرسیدی که تو این دنیا کی هستی و چه کاره ای..نمیدونم چی باعث میشه قبل از هرگونه تفکر و تحلیل چیزی که باهاش مواجه میشید دست به نقد کردنش بزنید..اونم همچین نقد بچه گانه ای..

  7. عباس می گوید

    سلام ، قانون جذب چیزی بود که سال های سال مرا از پیشرفت و موفقیت باز داشت و عقب انداخت ، جذب اصولاً تاثیرات محیطی را نادیده می گیرد و شنا را از تلاش و پشتکار حقیقی باز می دارد ، از وقتی جذب را کنار گذاشتم تونستم لیسانس مدیریت کارآفرینی خودم را بگیرم و درآمدم واقعی و بالا رفت ، توی دانشگاه ما به این موضوعات می گیم شبه علم که هیچ جایگاهی توی دانشگاه نداره ، علم چیز دیگریست. آقایون و خانم ها زندگی خودتون را با این شبه علم که پایه و اساسی مدارها ویران نکنید لطفا ، بچسبید به تلاش و پشتکار خودتون ، امیدوارم این متنم باعث نجات خیلی ها بشه ، من پونزده سال از عمر و جوانیم را در توهم قانون جذب ویران کردم ، شما نکنید

    1. مهسا نجفی می گوید

      بدون شک دلیل این موضوع درک اشتباه و استفاده نادرست و توقع بی جای شما از قانون جذب بوده..
      اینکه روح انسان تا چه حد تو روند زندگیش‌تاثیر‌گزار تر از جسمشه یه چیزی نیست که یکی تق از وسط اسمون اورده باشه تا بگیم نهه تو شاید دروغ بگی…این دانش عمیقا تو وجود ماست و میدونیمش و هزاااران بار تجربه ش کردیم…من خودم چندین نفر دیدم که به قول خودشون قانون جذبی بودن،ادم حالش از اون قانونی بهم میخورد که اینا پیروش بودن،مثل یه سری مسلمونا که ادمو از دین بیزار میکنن…تو هررر چیزی افراط و تفریط و جو دادن هست…تو هرچیزی برداشت اشتباه هست..برای نقد یک موضوع اول به خوبی و کامل اون رو درک کنید…از نظر من قانون جذب یه موضوع بدیهی و درست و تنها یکی از تعالیم قرآن بزرگه..تنها یکی از تعالیم.

  8. بتوچه می گوید

    زر نزن الاغ

  9. لیلا می گوید

    کار به هیچ استادی و استاد عرشیانفر ندارم
    و مطالب قانون جذب و فرکانس علمی و در سطح جهانی تدریس میشه
    ولی هم در ایران هم در جاهای دیگه مربی این رشته ها رو بزرگ میکنن و خود این میتونه در نهایت باعث لغزش یه عده بشه. از رعایت قانون بها برای شاگردها میگن و خودشون قیمتها رو زیاد میگذارن و قانون بها رو رعایت نمیکنن.
    مخاطب به صرف اینکه مسایلی رو در حال بهبود میبینه بجای خالق قوانین از مربیان مدیونی به خودش میبینه و این میتونه مشکل آفرین باشه.
    مربیان این قوانین که مدرک دانشگاهی و طی طریق علمی ندارن بعنوان استاد و دکتر معرفی میشن

  10. میرجلال می گوید

    هر وقت راجع به چیزی اطلاعی نداریم شروع می کنیم به تکذیب کردن و انگ زدن… این مطالب دهها و شاید صدها ساله تو کتب خارجی منتشر میشن و پیشتر از اونها تو انجیل در مورد این قوانین صحبت شده
    کمی منصف تر باشیم. هر چیزی که با عقاید ما همخوانی نداره صرفا غلط نیست

  11. میرجلال می گوید

    واقعا متاسفم😔 هر وقت راجع به چیزی اطلاعی نداریم شروع می کنیم به تکذیب کردن و انگ زدن… این مطالب دهها و شاید صدها ساله تو کتب خارجی منتشر میشن و پیشتر از اونها تو انجیل در مورد این قوانین صحبت شده
    کمی منصف تر باشیم. هر چیزی که با عقاید ما همخوانی نداره صرفا غلط نیست

    1. فیلیپ می گوید

      دوست عزیز
      اگر انجیل رو به دقت مطالعه کنی، متوجه میشی که اصلا منظورش قانون جذب نیست. توی انجیل لوقا اینطور نوشته شده است. بخواهید که به شما داده خواهد شد، بکوبید در را که به روی شما باز خواهد شد… سخنرانان انگیزشی هم در امریکا این آیه رو گرفتن و تبدیلش کردن به سند، اما متاسفانه قسمت آخرش رو -به عمد- ذکر نمیکنند. اونجایی که میفرماید حال خدا چقدر بیشتر به کسانی که از او روح القدس را بطلبند، روح خود را خواهد بخشید. پس بحث خیلی فراتر از موفقیت های دنیوی هست.

      1. مسعود می گوید

        سلام دوست عزیز لطفا بیشتر توضیح بدین

        1. محمد پناه زاده می گوید

          سلام و درود فرهیخته گرامی، بابت درج نظرات و پیشنهادات تشکر میکنیم. ادیان نیوز همواره آماده دریافت نکات و پیشنهادات و انتقادات مخاطبان عزیز و ارجمند خود است.

  12. مجید می گوید

    با شما مخالفم
    درسته که حرفهای خوب میزنه ولی همه این مطالب را در غالب دین و مذهب میزنه
    در صورتیکه تمام این مطالب را آنتونی رابینز چند سال پیش بدون مخلوط کردن دین و مذهب گفته

  13. سمیرا می گوید

    ایرانی ها عادت دارن اگر کسی بیاد و بخواد به بشریت کمک کنه سریع بگن کلاهبرداره خوشبختانه انقد مردم عقلشون توی این چند سال باز شده که بفهمن عرشیانفر چه کسی هست و می‌فهمن که داره راست میگه یا غلط .لعنت بر هر کسی که نمیخواد مردم روشن بشن و از زندگی لذت ببرن.
    درود بر استاد گرانقدر عرشیانفر

  14. مریم می گوید

    نوش جونش
    اینجوری خیلی برای جامعه ی ما مفید تر هست و حال دل جوان ها را خوب میکنه و بهشون انرژی و انگیزه میده
    قطعا قبلا اینقدر کارایی نداشت
    همکاران ایشون هم اگر نگران هستند کمی منبر هاشون را جذاب‌تر و به روزتر کنند

  15. رضیه حسینی می گوید

    سلام به نظرمن استادعرشیان فرچیزی خلاف اسلام وقرآن صحبت نمی کندلطفادرموردایشان بیشترتحقیق کنیدبعدآبروی یک مسلمان راببرید.
    بنده ازوقتی صحبت های ایشان راگوش دادم هم آرام شدم وهم بیشترخداروشناختم .
    لطفااحساس ماراخراب نکنید.
    بگذاریدمسلمان باقی بمانیم.

  16. سامان ذولفی می گوید

    سلام
    من از مخاطبین سایت شما هستم و تقریبا تایم های آزادم را سایت شما می گذرانم
    اما از شما انتظار دارم که در مورد مطالبی که انتشار می دهید تحقیق بیشتری انجام بدهید چون استاد عرشیانفر شخصی هستند که من و بسیاری از دوستانم را با خدا آشنا کردند و همیشه خودم را مدیون ایشان می دانم

    1. توصیه می گوید

      با کدام خدا؟
      آیا مطمئن هستید خدای تعریف شده توسط عرشیانفر همان خدایی است که واقعا باید بپرستید؟
      آیا خدای عرشیانفر همان خدای حضرت محمد صلی الله علیه و آله است؟ مطمئن هستید؟؟؟ بیشتر تحقیق کنید.

      1. ثنا می گوید

        با سلام
        خدایی که استاد عرشیانفر معرفی می کند هر چه هست بهتر از خدای شماست که یک عمر ما از آن ترسانده و دین زده کرده اید.
        از استاد عرشیانفر عزیز تشکر می کنم که باعث شدن امید و آرامش وارد زندگی من شود.