خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نماینده مسیحیان: شرایط مناسبی برای برگزاری کنکور نیست

نماینده مسیحیان ارمنی شمال گفت: همانطور که ما توصیه می‌کنیم که مردم مسافرت نروند و در استخر ورزشی سرپوشیده و مجلس عروسی و عزا را تعطیل کردیم، در موضوع کنکور هم باید پیش قدم شویم چرا که برگزاری آن در شرایط فعلی اصلا به صلاح نیست. 

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، آرا شاوردیان، نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اظهار کرد: طی این روزها با حجم زیادی از مطالبات مردمی در راستای عدم تعویق کنکور مواجه هستم.

وی افزود: متاسفانه طی روزهای اخیر شاهد افزایش آمار مبتلایان و فوت شدگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا هستیم.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: بسیاری از خانواده داوطلبان ابراز نگرانی کردند که امکان جابجایی و سفر و انتقال شهر به شهر فرزندان آنها برای آزمون وجود ندارد.

وی اضافه کرد: حتی طی این جابجایی ممکن است حداقل یک فرد از خانواده همراه این داوطلبان باشد؛ حال اگر از بین این افراد فرد یا افرادی ناقل باشند آمار فاجعه باری پس از برگزاری آزمون خواهیم داشت.

شاوردیان همچنین عنوان کرد: بیشتر افراد و شرکت کنندگان کنکور هم زیر ۴۰ سال هستند و قشر جوان جامعه را تشکیل می‌دهد لذا شرایط مناسبی برای برگزاری کنکور نیست و برگزاری هرگونه آزمون حضوری و کنکوری را در شرایط فعلی به صلاح نمی‌دانیم و معتقدیم باید در یک شرایط مساعد برگزار شود تا پیک فعلی کرونا را رد کرده باشیم و قطعا نظر ستاد مقابله با کرونا و وزیر بهداشت هم همین است.

این نماینده مجلس در خاتمه تاکید کرد: همانطور که ما توصیه می‌کنیم که مردم مسافرت نروند و از سفر به استان‌های دیگر خودداری کنند و همچنین در کنار آن استخر ورزشی سرپوشیده و مجلس عروسی و عزا را تعطیل کردیم، در این زمینه هم باید پیش قدم شویم چرا که برگزاری آزمون‌ها و کنکور اعم از دکتری، ارشد و کارشناسی در شرایط فعلی اصلا به صلاح نیست چون سلامت جامعه و افراد کشور در اولویت است.

منبع: فارس

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.