خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

برگزاری نشست پرسش و پاسخ در دوره بازآموزی آموزگاران دینی

دهمین دوره بازآموزی آموزگاران دینی زرتشتی به صورت مجازی و آنلاین در حال برگزاری است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، با هماهنگی کارگروه دینی، دهمین دوره بازآموزی آموزگاران دینی زرتشتی، با توجه به همه گیری ویروس کرونا، این بار به صورت مجازی برگزار شد.

برای این دوره چهار نشست برنامه ریزی شده بود که آخرین نشست آن ۱۷ مرداد ماه به صورت پرسش و پاسخ دینی و با حضور موبد دکتر مهربان پولادی، نایب رئیس انجمن موبدان تهران دایر شد.

سه نشست دیگر دهمین دوره بازآموزی که همگی به صورت آنلاین و با استفاده از زیرساختهای پردیس علم و فناوری انجام شد، به تدریس مجازی و آنلاین اختصاص داشت، با توجه به اینکه در سال آینده تحصیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، کلاسهای دینی به صورت آنلاین و آفلاین انجام می شود.

دکتر فرانک نمیرانیان روزهای چهارم و هفتم امرداد ماه در دو جلسه یک ساعته روش های تدریس مجازی را آموزش داد و همچنین روز ۱۱ امرداد ماه نیز مهندس کامبیز استادمهری به نکات فنی در آموزش مجازی اشاره کرد. فایل ضبط شده این سه نشست همچنان در سامانه آموزش مجازی دینی در دسترس آموزگاران دینی است.

گفتنی است دوره بازآموزی آموزگاران زرتشتی کلاسهای دینی در ۹ سال گذشته با هماهنگی کارگروه دینی و به میزبانی کمیسیون دینی زرتشتیان استان یزد در پردیس دانش مارکار برگزار شد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.