خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نزاع دینی نامزدهای انتخاباتی آمریکا

دونالد ترامپ بایدن را ضدخدا و دین دانست و جو بایدن در پاسخ گفت: ترامپ شرافت ندارد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، با نزدیک شدن به موعد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا طبق معمول تخریب چهره رقبا توسط نامزدهای نهایی کلید خورده است. در انتخابات‌های قبلی نیز نامزدها حملات تندی نسبت به یکدیگر در موضوعات مختلف داشته‌اند. ترامپ که حساب ویژه‌ای روی آراء انجیلی‌ها بازکرده سعی دارد تا «جو بایدن» را فردی ضد مذهب بنامد تا از این طریق کمی از میزان محبوبیت وی بکاهد.

براساس گزارش سی ان ان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سفر به «اوهایو» گفت: بایدن تفنگ‌هایتان را می‌گیرد، اصلاحیه دوم قانون اساسی را از بین می‌برد. هیچ دینی، هیچ چیزی نخواهید داشت، او سعی خواهد کرد به انجیل صدمه بزند، به خدا صدمه بزند. او ضد خدا است، او ضد سلاح است، او ضد انرژی است، آن نوع از انرژی که ما استفاده می‌کنیم.

پاسخ جو بایدن: ترامپ شرافت ندارد

جو بایدن اینگونه پاسخ می‌دهد: همانند بسیاری دیگر از مردم، ایمان من پایه و اساس زندگی‌ام و در لحظات حزن و از دست دادن عزیزان موجب تسکین من بوده و در زمان شادی و پیروزی، مرا متواضع نگه داشته است. در این لحظات که کشورمان در تاریکی، درد، تفرقه و بیماری به سر می‌برد، ایمان من نور هدایت و یادآور انسانیت و شرافت بنیادینی است که خداوند بر ما عرضه داشته است. حمله ترامپ به ایمان من شرم‌آور است. سطح چنین کاری پایین‌تر از دفتری است که وی تصاحب کرده است و پایین‌تر از شرافتی است که مردم آمریکا به درستی از رهبرانشان انتظار دارند.

 

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.